Sayfalar

14 Şubat 2009 Cumartesi

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...

Bugün hanginize ne kadar, ne ifade ediyor bilemiyorum ama kutlamak adettendir diyor ve tüm sevgiyi bilenlerin Sevgililer Gününü kutluyorum. Benimki eşim tarafından kutlanmasa kızarım, ben de onunkini kutlarım ama bir doğum günü, evlilik yıldönümü kadar önemsemem kendisini.
Gelelim konu mankenlerimize. Biraz anne- oğul gibi duruyorlarsa da aslında sevgililer. Yaş farkı mı var, bayan biraz çökmüş mü bilemem artık:)) Polimer kilden yaptım bu pendantı. Yüzleri millefiori tekniğiyle çalıştım. Daha koca bir blok yüzüm var stokta. Bilmeyenler için açıklayayım. Bu teknikte gördüğünüz her renk ve şekil silindir şeklindeki hamurun içine ölçüp-biçip hapsedilerek yapılıyor. Pendanttaki bayanın saçları da bu tekniğin daha basit şekli. İnce açılan farklı renkler üstüste konularak rulo yapıp inceltilerek ve istenildiği zaman ince ince dilimlenerek uygun yerlerde kullanılıyor. Yüzde ise önce iç detayları uygun şekilde hazırlanıp zemin rengi silindirin uygun yerleri kesilerek içine hapsediliyor. Bu teknik cam sanatı tekniklerinden biri. Polimer kil tekniklerinin çoğu cam ve metale uygulanan tekniklerden türemiş zaten. Aşağıda fotoğrafta başka desen bloklarımı görebilirsiniz.
Yo yo şeklindeki polimer kil boncukların üzerinde de bu bloklardan görebilirsiniz. Simli mumlu iple ve toz simle süsledim boncukları. Yaklaşık 3 cm. çapındalar. Çok sevdim onları...

3 yorum:

GeCe dedi ki...

sevgililer günü benim için de diğer günler kadar önemli değil ama yine de kutluyoruz alışkanlıktan fimolar da günün anlam ve önemine uygun olmuş sevgiler

Adsız dedi ki...

SELAM BU GÜZEL GÜNDE BEN DENDE SANA BİR HEDİYE VAR'' BLOĞUM DA ''..

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Sevgililer günün kutlu olsun adet yerini bulsun:)
Yoyo boncuklar çok farklı kendine özgü olmuş çok beğendimm çok.