Sayfalar

11 Şubat 2009 Çarşamba

Seramik Hamurundan Gazoz Kapağı Ailesi...

Bu fikri Takı Kulübü'nden arkadaşım Sakagun' den arakladım. 10 marifetten de tanırsınız kendisini. Çok cin fikirleri vardır. Gecenin bir vakti kalkıp kafaya taktığı bir tekniği ya da takıyı yapıp sabah 5-6 sularında foruma eklediğini ve oradan da kalkıp işe gittiğini çok bilirim. Sakam kulakların çın çın çınlasın inşallah... Ben ondan farklı olarak havayla kuruyan seramik hamuru ile yapıp akrilik boyayla renklendirdim. O polimer kille yapmıştı. Bu kişilikleri bizzat birilerini hedef alarak yaptım. Hesapta bizim aile olacaktı. Köpeğimiz Bıdığı da yaptım. Sonra hamur arttı ve canım bebek yapmak istedi. Sakagün'ün emziklerini kıskandım çünkü. Sonra kardeşim aklıma geldi. Onun eşi bıyıksız. Bir bıyıksız erkek yaptım. Bir bebeği vardı o zamanlar. Ama ben 2 bebek yaptım. Haftasına da 2. bebek haberini aldık. Müneccim miyim neyim:))) Şu anda böyle bekliyorlar. Kapısına posta kutusu boyayıp, bunları üzerine yapıştırıp altlarına adlarını yazmayı düşünüyorum. Bir seneyi geçti hala düşünüyorum ama neyse...

10 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şirin bir aile bunlar

embir dedi ki...

sesim senin kardeşi de yapsana. Onun başı kel mi :))

Bunlarda çok şirin olmuş.Posta kutusuna yapıştırma fikri de iyi fikirmiş. Emeğine sağlık arkadaşım.

Annekaz dedi ki...

ben de çok beğendim seramik hamuru yoğurunca arakladğım fikirler arasına ekleyip uygulayacağım umarım benimki 1 seneyi bulmaz

Sibella dedi ki...

Ay çok şirin olmuş bunlar :))
Bu arada geçen gün gittiğimde Bauhausda fırınlanmaya gerek kalmadan kendi kendine kuruyan polimer clay ( fimo değil başka bir marka ) hamuru gördüm, bir pakette bir kaç renk vardı, belki ilginizi çeker dedim :)

sesiber dedi ki...

Çok teşekkürler güzel yorumlarınıza.
Embir sarı saçlı kadın kardeşim oldu. Ben olacaktım ama o oldu işte:))
Annekaz kırtasiyelerde satılanlarla yaptım ben. Çok ta ekonomik, evde yapmaktan daha uygun bence. 1.5 TL.
Sibella Eberhard Faberin havayla kuruyan hamurudur o belki.Doğal tonlarda renkleri. Praktikerde görmüştüm ben de.

Sibella dedi ki...

Hayır hayır Sibelcim onu biliyorum ben kullandım. Bu başka bir markaydı şimdi hatırlayamıyorum maalesef ama bir daha gidebilirsem bakıcam. Yeni çıkmış ya da buraya yeni gelmiş ben ilk defa gördüm, üzerinde de fırınlanmaya gerek kalmayan, kendi kendine kuruya polimer clay diye yazıyordu zaten.

sesiber dedi ki...

Bak bakalım merak ettim ben de.

nrhnmrl dedi ki...

şirinlik abidesi olmuşlar sesi ellerine sağlık :=)

Adsız dedi ki...

Sesim, kulaklarım çınladı geldim :) O günden sonra bir sürü gazoz kapağı biriktirdim. Duruyorlar tavan arasında. Beni gaza getiriyorsun bak.

sesiber dedi ki...

Canııım hoşgeldin. Bu gazla çık tavan arasına, indir onları.