Sayfalar

18 Şubat 2009 Çarşamba

Keçe Broş veya Saç Tokası...

Keçeden yaptığım broşum. Ben broş diyorum ama broş olarak değil, saç tokası olarak kullanacağım. Kendim için değil ama... Esmer güzeli bir hatun için. Otuzlu yaşlarında, oldukça süslü, bakımlı bir kadın. Bu kadını saçında bu tokayla ilerleyen günlerde görebilirsiniz. Keçe fotoğraflamak çok zor. Bir kere takıların aksine günışığı pek sevmiyorlar. Henüz tam oturtamadım keçe fotoğraflamayı. Bir objeyi o kadar çok farklı yerden ve ışıktan çekiyorum ki en iyiyi yakalamak için. Picasayla düzenleyerek te ancak bu kadar oluyor. Fakat bunun da üstesinden geleceğim. Takı tasarımı kadar uzun sürer mi keçe aşkım bilinmez ama şimdilik aramız iyi... Çok pis iş ama güzel sonuçlar alıyorum. O da beni seviyo:))

7 yorum:

embir dedi ki...

ühühühühüüü ya ben bunları gördükçe elime keçelerimi alıyorum ama yok ben bu kadar güzellerini yapamıyorum.

dilevser dedi ki...

bayıldım... ellerin dert görmesin, çok güzel olmuş...

Begonvilli Ev dedi ki...

Ben de bu keçelere bayılıyorum. Bulaşmadığım bir keçe işi kalmıştı.Acaba ona da mı başlasam diyorum.
Senin yaptıkların harika şeyler.Bu düzeyde bir şeyler üretebilmem için kim bilir ne kadar uğraşmam lazım. Yürekten kutluyorum.

Adsız dedi ki...

Bende keçeden bir takım şeyler yapıyorum ama renkli keçe bulamıyorum. Acaba siz nerden buluyorsun?

sesiber dedi ki...

Çok sağolun sıcacık yorumlarınız için.
Serap Ankara'dan Çıkrıkçılar yokuşundan aldım keçeleri. Kızılay'da Erdoğan Düğme de satıyormuş. Bir tabakası 1.5 tl.

Butikpartim dedi ki...

Bu broş çok güzelmiş bayıldımm..Ben de keçeden birşeyler yapmak istiyorum.Scrapbooking yapanların makineleri var ya,şekilli kağıtlar kesebiliyorlar;buna benzer bir makine keçe için de var mı merak ediyorum.Çünkü internette dolaşırken gördüğüm birçok üründe muntazam şekillerde kesilmiş keçeler ile yapılan modeller var.Bi araştırmak lazım..

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlıkçok beğendim
sevgiler