Sayfalar

17 Şubat 2009 Salı

Bol Ödüllü Hafta...

Geçen hafta bol ödüllü bir haftaydı. Ödül almayan blog kalmadı sanıyorum:) İlk ödülüm Embir'den Görkemli Blog Ödülüydü. Dilek'ten I Love Your Blog ödülüydü. En sonuncu ise Ayfer'den yine aynı temalı ödüldü. Hepsine çok teşekkür ediyorum. Bu durumda ödülü benim de arkadaşlarıma paslamam gerekiyor ama yazdığım gibi ödül almayan kimse kalmadı sanırım. Takip ettiğim tüm arkadaşlarımın blogları benim için zaten çok değerli demek ki takip ediyorum. Bunun yanında henüz keşfetmediğim kimbilir ne bloglar vardır diyerek hergün mutlaka keşfe çıkıyor, listeme yenileri ekliyorum. Beni okumaya layık gördükleri için ödül veren ve takip eden tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.

4 yorum:

embir dedi ki...

Canım sesim benim, sen birtanesin.

gunduz68 dedi ki...

ben varım:))))))))))))))

sesiber dedi ki...

Hayret birşey:)))) Üç ödülü de sana pasladım o zaman :))))

gunduz68 dedi ki...

çok teşekkür ederim..:)