Sayfalar

23 Şubat 2009 Pazartesi

Keçe Şiş Kutusu 1- Dünya Çiçekleri

Bilmece olarak sorduğum yazımın başrol oyuncusunun devam fotoğrafları. Bu şiş kutusunu yaklaşık 1,5 kağıt havlu rulosundan yaptım. Bir onları bir de tuvalet kağıdı rulolarını atıyordum, bunlar da evde kaldı artık. Tuvalet kağıtlarından geri dönüşüm yapmayı doğru bulmuyorum, onlar atılmaya mahkumlar, üzgünüm. Bunu annem için yaptım. Evde o kadar çok şişi var ki... Örgü sepetinde duruyorlar ama bu şekilde sepeti de cicik görünür diye düşündüm. Aynı şekilde proje kutusu da çalışılabilir. Kokoş grafikerler, mimarlar vs... için:))
Ruloyu keçeyle kapladım.
Alt kısım için şekline göre uygun boyutta mukavva ve keçe daire şeklinde kestim. Mukavvayı keçeye yapıştırıp kenarlarını silindire dikerek sabitledim. Üst kapak için de iki kat keçe ve araya mukavva koyarak çalıştım. Üzerini süsleyip, iplikle birit çalıştım. Düğmesini de diktim. Evde bu renk vardı. Aslında daha uygun renkte düğme de olabilirdi.
Keçeleri yaprak şeklinde kestikten sonra damarları işledim. Çiçek ve dal detaylarını da kesip, hazırlayıp doğaçlama yapıştırdım. İmzamı da işledim.

14 yorum:

Malla dedi ki...

Ayy ! NE GÜZEL OLMUŞ. Annecin güle güle kullansın.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Merhaba sevgili Sesiber :)) Bugunku icten yorumun icin tesekkure geldim bu arada bu sis kutusu gercekten cok cici, ellerine saglik :)) Bayildim :))

GeCe dedi ki...

ben tahmin etmiştim ama yorum yazamadım yoğunluktan ancak ziyaret ediyorum tabi çok güzel olmuş bu da

BONCUK HANIM dedi ki...

Keçenin hakkını vermişsin arkadaşım. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

çok şeker olmuş. renler de çok canlı ama abartılı değil...

gunduz68 dedi ki...

çok işlevsel bişi olmuş.Ellerine sağlık:)

Pelin Aksesuar dedi ki...

Sibel abla bu çalışman da çok hoş olmuş. Görmüştüm ama doğru fikirler üretememişim. bana kalemlik gibi gelmişti :) şişlerle ilgilenmediimden sanırım.. çiçekler yapraklar çok hoş. renkleri harika.

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

iyi fikir =) eline sağlık =)

Cocukla Cocuk dedi ki...

ben bildim ben bildim :))...sesibercim ellerine sağlık

embir dedi ki...

hay allah içeriğine yaklaşmışım ama ne işe yaradığını bilememişim. Süper valla, annelerde şanslı oluyor canım. Öptüm seni.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Şimdi gördüm doğru tahmin etmişim bu gördüğüm en harika şiş kutusu renkler müthiş:)

Yelda dedi ki...

Ellerine sağlık valla ellerine sağlık

sesiber dedi ki...

Hepiniz ne güzel ne içtensiniz. Sizinle birşeyler paylaşmayı çok seviyorum. İyi ki varsınız.
Dün akşam 2. şiş kutumu yaptım. Adı "uzay çiçekleri"

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerine sağlık.