Sayfalar

10 Şubat 2009 Salı

Polimer Kil Kaplı Elektrik Anahtarlarım

Elektrik anahtarlarını ve prizleri polimer kille kapladım. Açık renk olan kısımlar fosforlu polimer kil. Gece karanlıkta çok hoş görünüyor. Morlu, yeşilli, sarılı olan da sedefli polimer kilden. Şu anda hobi odamın duvarını süslüyorlar. Evimin tarzına pek uymadığı için gerçek amacına uygun kullanmadım. Siz de yapmak isterseniz eski tip malzemelerden kullanmaya çalışın. Çünkü yenilere göre pişmeye daha dayanıklı. Desenler makume gane tekniği çalışırken aldığım kesitlerden ortaya çıktı. Düz renk zemin üzerine kesitleri koyup hamur açma makinasının 3. ayarıyla açtım. Duvara monte ederken açıklık kalmaması için kenar kısımlarını arkaya döndürmedim. Tam bitiminde kretuarla kestim. Vida deliklerini kürdan yardımıyla nazikçe oydum. Hava kabarcığı kalmamasına dikkat ettim. Pişirip vernikledim.

4 yorum:

Malla dedi ki...

Bunlar çok tarz olmuş ve farklı ,güzel.Eline sağlık.

embir dedi ki...

ahanda cicik prizler, ben iki renk fimo aldım (fuşya ve turkuaz) ama hala birşey yapmadım. iki renkten ne yapabilirim sence?

sesiber dedi ki...

Malla teşekkür ederim.
Embirim araya bir de krem ya da civciv sarı gibi açık bir renk daha al bence, boğmasın birbirini. Valla al bak ben sana makume yaptırayım online. Çok zevkli, ahh bir denesen.

ayşen dedi ki...

en üstteki açık renkliye bayıldım. harika olmuş.