Sayfalar

blog tanıtımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
blog tanıtımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

25 Ocak 2013 Cuma

Küçük Mucizeler Dükkanı

Marifetli ve tatlı Fulya'nın dükkanı aslında 2 ay kadar önce açıldı. Açılma esnasında ben ve birçok el yapımı ürünler tasarlayan arkadaşım hummalı çalışmalar içerisine girdik. Fulya, kendi güzel çalışmalarının yanında birçok tasarımcının renkli ürünlerine yer veriyor burada.
,
Bostancı'da şepşeker vitriniyle sizi büyüleyecek bu dükkana yolunuz düşerse uğramadan geçmeyin. Hatta bir şekilde yolunuzu düşürün.  
 Küçük Mucizeler Dükkanı'ndaki gelişmeler, workshoplar, vs. yi kaçırmamak için Facebook sayfasını takip edebilirsiniz.
 İçerisi bizler için şekerci dükkanı tadında. Ayrıca, hafta sonları renkli workshoplar yapıldı ve sürekli yapılıyor.
 Bu güzel geyik ve kardan adam Fulya'nın ellerinden çıkma ve artık benim oldular :) Korkmayın dükkanda hala var.
Bugün yarıyıl tatiline giriyoruz. Umarım karneler güzel gelir. Tüm öğrenci ve velilere ve tabii öğretmenlere iyi tatiller :)

13 Aralık 2010 Pazartesi

Lilacsmell'den Bir Etkinlik

Lilacsmell blogların tanıtımıyla ilgili bir etkinlik düzenliyor. 

Arkadaşlar merhaba. Blogum için yepyeni bir köşe hazırlamak istiyordum ne zamandır. Adı ''Haftanın Blogu''. Bu köşe, benim her hafta başında, izleyicilerim arasından kura ile seçeceğim bir blogun o hafta içersinde detaylı ve yoğun olarak tanıtılması, varsa bloga bağlı linklerin ( dükkan, facebook fan sayfası vs.) duyurulması gibi şeylerin yapılmasına dair bir köşe olacak. Bununla da bitmiyor projem. Her hafta gösterimde olan blog oylanabilecek. ''Beğendim'', ''Beğenmedim'' cevaplarından birini seçebileceksiniz. Her ayın sonunda,  en çok oy alan blog belirlenecek ve ''Ayın blogu'' şeklinde  takip eden ay boyunca yayınlanmaya devam edecek.

Daha fazla ayrıntılı bilgi Lilacsmell'in blogunda....

25 Kasım 2010 Perşembe

Pelin Aksesuar'dan Aldığım Romantik Takılar...

       Pelin'den daha önce de aşağıdaki su yeşili-turkuaz tonlarında yüzük almıştım. Allerji yapıp yapmadığı konusunda çekimserdim. Çok üründe gözüm kaldı ama tek ürün alıp denedim, bir gün boyunca taktım birşey olmadı. Zaten böyle bir yüzükle gece de yatılmaz :) Nikel içeren ürünler 1-2 saat içinde başlıyor rahatsız etmeye. Sonra bu yüzüğün küpesini de yaptırıp kardeşime hediye ettim.

       Kendime de bayramlık :) en yukarıda ve aşağıdaki fotoğraflarda göreceğiniz yüzük ve küpeleri aldım. Şu anda da küpe kulağımda. Hafif (ağır küpe kullanamıyorum)  ve göz alıcı. Çok severek kullanıyorum.
Pelin'in çektiği orjinal fotoğraf aşağıdaki :) Ben bugünkü kapalı havada çok iyi fotoğraf alamadım.

Siz de bu romantik tasarımlardan almak isterseniz 

5 Mart 2010 Cuma

Cicideko

       Şirin mi şirin, renkli, dekorasyonla, özellikle de bebek ve çocuk odası dekorasyonuyla ilgilenenlerin çok faydalanabileceği, arada ilginç ve görülmemiş craft tekniklerine de yer veren bir blog Cicideko...



      Blog hiç yeteneğim yok demesine karşın, bence içinde patlamaya hazır bomba gibi gizli bir yetenek barındıran, makina mühendisi olarak aktif iş hayatında yer alan ve tüm yoğunluğuna rağmen hayatında hobilerine kocaman bir yer açabilen Derya' ya ait.  Derya, Elim Sende Etkinliğimiz'de bahsettiğim ve çalışmalarını da paylaştığım  Belma abla'nın kızı.

       Böylesine dolu ve renkli bir blogu benim bu postla anlatmam imkansız. Siz en iyisi Cicideko'yu
 ziyaret edin.

22 Aralık 2009 Salı

Bir Sürü Kuş Yaptım, Ev Kuş Cennetine Döndü :)



       Yaklaşık iki hafta kadar önce şeker mi şeker bir müşterim oldu. Kendisine müşteri derken tuhaf oluyorum, çünkü karşılıklı mesajlaşmalarımız, tatlılığı, ne istediğini bilmesi, aynı telden çalmamız ilişkimizi alışveriş boyutundan çoook ötelere taşıdı. O hayal etti, ben gerçekleştirdim. "Görmeden beğendim", diyerek bana olan güveni ve desteği, gördüğünde beğenisini içten ifadesi benim için en güzel karşılıktı.

    Bu kuşları da onun için yaptım. Her istediği çalışmaya anlam yüklemesi, bunu dilemesi de zaten severek yaptığım işime şeker,bal,kaymak oldu.

 
Devamını başlığa tıklayarak okuyabilirsiniz.

21 Aralık 2009 Pazartesi

Sevgili Günlük- Mum Işığında Kahvaltı, Lodos, Methods' un Jesti


       Cumartesi akşamı annemlerdeydik. Ebrular da oradaydı. Yine Ada ve Naz' lı güzel bir gece geçirdik. Yedim ikisini de. Naz sanki "teyze" diyor. Ama öylesine mi, bilerek mi kestiremedim. Çok düşük çeneli zaten. Sürekli dıgıl-dıgıl  Avnice birşeyler söylüyor.

       Sabaha kadar esen çılgın lodostan 2-3 saatlik uykuyla sabahı sabah ettik. Bıdık resmen çıldırdı. Önce korkudan dakikalarca havladı. Camı açıp azıcık konuşunca mızıklanıp, oturdu. Sanırım o zaman kendini güvende hissetti ve sustu. Sonra hızlanan lodosla birlikte tekrar çıldırdı. Bu sefer kulübesinin etrafında deli gibi dönmeye başladı. Çok acıdım ona, eve alasım geldi.

      Pazar sabahı 11:00 de Alaşara' da ailecek kahvaltı rezervasyonumuz vardı. 10:30 da yataktan kendimizi kazıyarak çıktık. Yemek falan umrumda değil, tek istediğim uykuydu. Yolda gözlerim acıya acıya gittik. Arabanın termometresi 20 dereceyi gösteriyordu. Dışarısı çok ılıktı ama rüzgardan dolayı içeride oturduk. Lodos yüzünden elektrikler kesilmiş, mum ışığında kahvaltı yaptık. Acıyan gözlerim rahat etti bir bakıma. Her zamanki gibi mükemmeldi ve mekan çok kalabalıktı. Oğlumun veli toplantısına yetişmek için erken kalktık. Toplantı sonucu Pazar günleri de dersaneye gitmesi kararını aldık. 5-6 kişilik özel bir sınıf açılacakmış, Cumartesi etüte, Pazar da dersaneye gidecek. Pazar günleri de uyku yok bundan sonra... Hesapta SBS den sonra bu yıl ne etüt ne dersane yok, dinlen, demiştik ona. Sonra Cumartesi okul etütlerine başlattık. Şimdi Pazar da... Olmuyor işte. Herkes koşarken sen yürüyünce ipin ucu kaçıyor.

       Yazlık evin lodos sonrası kontrolunü yapmak için oraya da gittik. Asayiş berkemaldi. Komşularımı gördüm, kahve içtik, biraz oturduk. Akşam eve dönünce iki siparişim, iki yılbaşı blog çekilişi hediyem, bir de ekstra iki içten gelen hediyelerimi hazırladım.

       Yılbaşı hediyesi olarak oğluma D&R'dan kitap ve cd siparişi vermiştim. Dan Brown' un Kayıp Sembol ve Şebnem Ferah'ın yeni albümünü, kendime de Kayıp Gül' ü istemiştim. Dün kargo geldi. Oğlum evdeyken geldi, üstelik o teslim aldı kargoyu. Anladı tabii, sürprizi kaçtı. Bari içini açma, yılbaşı akşamı açarsın, dedim. Olur, dedi ama kurtlandı. Sonra Kayıp Sembol' ü mü aldın? dedi. Bildin, dedim. Şebnem Ferah' ın albümünü mü aldın? dedi. Bildin ama nasıl? dedim. Kayıp Sembol' ü istediğimi biliyordun. Eh bir haftadır da Şebnem Ferah yeni albüm çıkarmış diye sayıklayıp duruyorsun, :) dedi. E hadi aç o zaman da rahatla,dedim. Açtı...Hediye paketi yapılmış, iyi-güzel... İçinden çıkar çıkar bitmeyen bir sürü kitap... E biz 2 kitap istemiştik, bunlar hediye sanırım, dedim. Diğer kitaplar da Elif Şafak' ın Aşk ve Sunay Akın'ın Ay Hırsızı' ydı. Biz öyle kalakaldık. Cd paketten çıkmadı. Benim tepem attı. Ya bekleyip yılbaşında açsaydık, dedim. Hemen müşteri hizmetlerini aradım. Faturayla birlikte geri gönderin, dediler. Yarın yollayacağım. Çocuğumun hevesi kursağında kaldı.

            Bu arada 10 Marifet' ten tanıştığımız ilginç tasarımlarıyla ünlü Methods,   Blogcu Defteri adında yeni bir blog daha açmış ve bu yazısında benden bahsetmiş. Pek mutlu oldum, sağolsun, hayırlı olsun.
Bu onun favorim olan çalışmalarından biri...

    

18 Kasım 2009 Çarşamba

Ayça Hediyeler Dağıtıyor...



       Ayçacığımı tanırsınız. Hani şu eşi Serhat'la birlikte çiftlerin en mutlu ve özel günlerini fotoğraflayan, Düğün Hikayesi ve şipşirin blogu Ayça'nın Dükkanı'nın Ayça'sı. Ben kendisini ilk10 Marifetten tanıdım. Ben blog yazmaya başlayınca bloguyla karşılaştım. Elim Sende projesinde beraber çalıştık ve üstelik benim grubumdaydı. Geçen haftalardaki Etsy girişimimde bana çok destek oldu. Hala da oluyor.

        İşte bu bizim Ayçamız bugünlerde blogunda bir etkinlik başlattı. Her Pazartesi hediye dağıtıyor.Ayrıntılar ve kurallar için bir ziyaret edin derim.

       Ayça'nın Etsy'deki dükkanı  ve Pasaj'daki dükkanı şipşirin ürünlerle dolu. Bakmadan geçmeyin.


17 Nisan 2009 Cuma

Salata Anahtarları...

10marifette gördüğüm bu yazıdan sonra Hayata Dair Fikir Kırıntıları blogunun sahibi adaşım babasına yaptırabileceğinden bahsetmişti. Yaptırmış ve geçen hafta yollamış sağolsun. Siz de yaptırmak isterseniz 5 tl. (ptt kargoyla birlikte 5+3=8 lira) karşılığında bir çift salata servisine sahip olabilirsiniz. Ben iki çift sipariş vermiştim ve gıdada kullanılacağı için ham haliyle kullanmak istedim. İsteyene vernik te yapılabiliyor. Sibelciğim babacığının tekrar ellerine sağlık. :)

27 Mart 2009 Cuma

Bir Blog Tanıtımı...

Hülya Hanımın bloguyla bana yaptığı yorumlar sayesinde tanıştım. İki bloğu var. Emeklilik günlerinde uğraştığı hobilerinden bahsediyor. Keçe delisi olarak, keçe çalışmalarına bayıldım. Fotoğrafı büyütünde detayların güzelliği aklınızı başınızdan alıyor. Gözünüz, gönlünüz açılıyor. Yukarıdaki fotoğraftaki çitleri iğde çekirdeğinden yapmış, camlar aynadan. Ben baılıyorum böyle özgün eserlere. Merak edenler için adresleri aşağıda http://emeklilikhobileri-nakis.blogspot.com/ http://hulyayilmaz.blogspot.com/ Çok güzel yemek tarifleri ve fotoğrafları da var ikinci blogunda.