Sayfalar

18 Kasım 2009 Çarşamba

Ayça Hediyeler Dağıtıyor...



       Ayçacığımı tanırsınız. Hani şu eşi Serhat'la birlikte çiftlerin en mutlu ve özel günlerini fotoğraflayan, Düğün Hikayesi ve şipşirin blogu Ayça'nın Dükkanı'nın Ayça'sı. Ben kendisini ilk10 Marifetten tanıdım. Ben blog yazmaya başlayınca bloguyla karşılaştım. Elim Sende projesinde beraber çalıştık ve üstelik benim grubumdaydı. Geçen haftalardaki Etsy girişimimde bana çok destek oldu. Hala da oluyor.

        İşte bu bizim Ayçamız bugünlerde blogunda bir etkinlik başlattı. Her Pazartesi hediye dağıtıyor.Ayrıntılar ve kurallar için bir ziyaret edin derim.

       Ayça'nın Etsy'deki dükkanı  ve Pasaj'daki dükkanı şipşirin ürünlerle dolu. Bakmadan geçmeyin.


1 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Sesi'cim çok teşekkür ederim :) Öpüyorum kocaman :)