Sayfalar

22 Aralık 2009 Salı

Bir Sürü Kuş Yaptım, Ev Kuş Cennetine Döndü :)



       Yaklaşık iki hafta kadar önce şeker mi şeker bir müşterim oldu. Kendisine müşteri derken tuhaf oluyorum, çünkü karşılıklı mesajlaşmalarımız, tatlılığı, ne istediğini bilmesi, aynı telden çalmamız ilişkimizi alışveriş boyutundan çoook ötelere taşıdı. O hayal etti, ben gerçekleştirdim. "Görmeden beğendim", diyerek bana olan güveni ve desteği, gördüğünde beğenisini içten ifadesi benim için en güzel karşılıktı.

    Bu kuşları da onun için yaptım. Her istediği çalışmaya anlam yüklemesi, bunu dilemesi de zaten severek yaptığım işime şeker,bal,kaymak oldu.

 
Devamını başlığa tıklayarak okuyabilirsiniz.




       Zümrüt hanım detaylarını belirlediği kuşlarla, kendisinin de dahil olduğu, birbirine çok bağlı, sevgi dolu üç kız kardeşi anlatmamı istedi benden. Ben de bu şekilde yorumladım isteğini... Sevgiyle yapılmış, mis kokulu kuşlar gönderdim ona.


       Siparişleri bugün eline geçmiş. Kolide üç tane de kokulu kapı süsü vardı. Onları da daha sonra paylaşırım. Çok beğenmiş, bu kuş setinden üç tane daha istedi.


       Zümrüt hanım çocuk beslenmesine önem veren anneleri hedefleyen çok güzel çalışmalar yapıyor. Çok takdir edilesi çalışmaları var. Bebeğim ve Biz dergisinde yazıyor. Bu konudaki çalışmalarına Yiyorum Büyüyorum, sitesinden, facebook grubundan,  videolarına buradan, bloguna da buradan ulaşabilirsiniz.

21 yorum:

Duru Günaçan dedi ki...

buna da bayıldım.
YKM de kumaştan ve çok basit şekilde yapılmış bu tarz sıra sıra kuşlar vardı. onlarla karşılaştırınca seninkiler sanat eseri gibi duruyor vallahi.

dakikadanonce dedi ki...

kuşlar çok güzel olmuş ellerinize sağlık. kapı süslerinide merakla bekliyorum..

herşeyden azıcık dedi ki...

valla çok güzeller ellerine sağlık renkli renkli içim açıldı:))

sergun dedi ki...

bayıldımmm:) ponponları da çok yakışmış minik kuşlara:)

Unknown dedi ki...

Çok güzeller,sanki bahar gelmiş.

renklice dedi ki...

Kuş cennetinde seyre daldım. Kuşların rengine, biçim ve ahengine takıldım kaldım. Ne de cici olmuşlar. Nesilleri sakın tükenmesin. Ellerinde yenileri şekillenip hayat bulsun. Sevgiler...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sibel'cim, ponpon kuyruğu ve ayaklardaki çiçek detayını çok sevdim. Renkleri zaten çok güzel kullanıyorsun her zaman. Zümrüt Hanım da güle güle kullansın.

MissTina dedi ki...

Kuşlar çok şeker olmuş.Emeğinize sağlık...tanışmak içinBlogumhttp://fashionmisstina.blogspot.com/

Stil Direktoru dedi ki...

Bir Sürü Kuş Yaptım, Ev Kuş Cennetine Döndü :) adı süperr o cennet benim salonumda asılı balım ellerine sağlık bol satışlar

beyazkkelebek dedi ki...

bencede süper bütün yorumlara katılıyorum.Devamınıda bekliyoruzzzz

Nedret dedi ki...

Bunları görmek bile beni nasıl mutlu etti.Sahibini etmez mi hiç?Yaratıcılığının hayranıyım.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Çok sevimliler,ellerine sağlık...sevgiler

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Bıkacaksınız diye korkuyorum ama daha çok var:))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Allah Allah döktürmüşün yine sesim, bunlar ne böyle renkler, dizayn herşey harikaaaaaaaa

leyya dedi ki...

ben çanta dikmeye bu hobolarla başlamıştım o yüzden hiiç unutmam:))ama artık saptan ters çevirmiyorum astarın alt kısmında açıklık bırakıyorum öyle daha kolay çevriliyor:)
kuşlar çok sevimli hle senin tasarımın olana bayıldım o ne şirinlikkk:)
.

sufi dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık.Evin kuş cıvıltılarıyla dolsun, melekler kanat çırpsın yüreğinde sevgilerimle.

cigdemonur2 dedi ki...

Sibelciğim,kuşlarının ne hoş detayları ve süsleri var.Renkler,çiçekler,ponpon ,boncuklar... Sutaşının uçlarını ne güzel çiçekle birleştirmişsin.

Mimosa Café dedi ki...

merhaba kuşlar bir harika. gerçekten inanılmaz beğendim. çok zevkli. sevgiler.

ebrulikedi dedi ki...

başlık da kuşlar da süper.bakmaya doyamadım.bıkmak ne kelime.renkler de öyle güzel ki:)

GÖNÜL dedi ki...

bütün çalışmalarınız çok güzel fakat kuş çalışmalarınız bir harika sizden ilham alarak çalışmalar yaptım ama sizinki kadar sevimli olmadılar ellerinize sağlık.......

Ortancam dedi ki...

Bugün Derya Baykal'in konusu da kus'tu. sizinkiler kadar güzel olmasa da her türlü kus yaptilar. Sizin kapi süslerine benzer kuslar yptilar ve gagalarina berek torbalar ilistirdiler. bu fikir cok güzel bence. Size de yazmak istedim.