Sayfalar

14 Aralık 2009 Pazartesi

Kokulu Kapı Süsü




Daha önce yaptığım kırmızı kapı süsünün bu renklerde olanını, Pasaj'dan bir müşterim için çalıştım. Sanırım yarın sabah elinde olacak. İçine elyafla birlikte lavanta da koydum.








Üç gündür hava çok kapalı. Evin içinde eli yüzü düzgün bir fotoğraf çekmenin imkanı yok. Boyunluklarım da Şukufeye yapıştı kaldı bu yüzden. Onu da balkona çıkarıp çekmek gerekecek sanırım. Kapı süsünü de bu yüzden dışarıda fotoğrafladım.


Bu lavanta kesesi de kapı süsünün yanında hediye olarak gitti. Aynı müşterim keçe işleme yaka kolyemi  de satın aldı.


10 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım çok güzel ve renkli!emeklerinin alıcısı bol olsun.
Sevgiler...

Nedret dedi ki...

Çok tatlı.Güle güle kullansın sahibi.

beyaz mendil dedi ki...

Buna bayıldım,çok güzel.Sevgiler

Suzy dedi ki...

Aaaa, burası değişmiiiş. Alttaki yazıyı da okudum şimdi:) değiştirelim o zaman sesiber.com olsun bakalım:)Kuşların da çok cıvıl cıvıl senin.

aytacrafts dedi ki...

güncelledim geldim,çok güzel olmuş yine canım ellerine sağlık,çok seviyorum bu kuşlarını senin:)

leyya dedi ki...

sesibercim bi defa yeni sayfan hayırlı ugurlu bereketli olsun:)
kapı süsünün fikri de cismi de çok hoş.eline sağlık.

BONCUK HANIM dedi ki...

çok cici olmuş kapı süslerin sesicim:)hem kolay hem hoş görünüyorlar. yeni adresini de ekledim bloga. yazıların artık görünüyor :)

Adsız dedi ki...

çok şirin olmuş bu
isme özel çocuk kitapları :
http://dombilikitap.blogspot.com

esensdollsandpuppets dedi ki...

Çok beyendim ,tablo gibi insanın baktıkça bakası geliyor

sibel dedi ki...

çok sevimli renklerde çok güzel