Sayfalar

5 Aralık 2009 Cumartesi

Boyunluk Koleksiyonum...


       Fotoğrafa tıklayın kocaman olsun...
       Çok fazla fotoğraf vardı, tek tek yüklemeye de vaktim yoktu. İşte bu kolaj sessizliğimin, yokluğumun sebebidir :)
       Yarından itibaren Etsy'e yükleyeceğim. Hepsinden sadece bir adet var. Ayrıntılı görmek ve almak isteyenler için istediklerini Pasaj' a koyabilirim. Makinamın şarjı bitti. Fotoğraflanmamış 3-4 tane daha var.

       Tabii ben bunları kaç gündür yapıyorum, sonra ne yapıyorum? İçine craft ruhu kaçmış olanların klasiğidir; gidip-gelip seviyorum :) 

       Bu da kendim için diktiğim şapkam ve boyunluğum.
 Devamı için başlığa tıklayın.


Boyunluk ve şapkanın kumaşı, geçenlerde paylaştığım yaka kolyelerin  1 ve 2 kumaşından. Daha doğrusu bunlardan artanla onları yapmıştım. Bu takım dikileli 1.5 ay oluyor yani. İçindeki de bayram için diktiğim elbisem. Dün gezmeye giderken hazır giyinmişken çektim. Detaylı olarak onu daha sonra paylaşırım. Elbise lacivert, çoraplarım da. Fotoğrafta siyah gibi çıkmış. Kahve bot ve çantayla ne alaka demeyin.


Mutlu hafta sonları...

25 yorum:

Adsız dedi ki...

amman Allah'ım biri bu kadını durdursun hemen:)) ilham perileri ruhunu ele geçirmiş:)))...bunlar nasıl bişeyler böyle harikasın ya valla acayip gıpta ettim yani maşallah nazarlar değmesin...bu ları böyle aynı postta vermen büyük haksızlık tek tek ayrı ayrı tadını çıkara çıkara yazman lazın yoksa saymam bak :)

Beetle dedi ki...

canim hepsi ayri guzel. fiyatlari ne kadr bunlarin ??

Cocukla Cocuk dedi ki...

su craft ruhu meselesi çok güzel bir tespit olmuş, biz de aynıyız:)) boyunlukların hepsi birbirinden guzel olmuş ellerine sağlık

sergun dedi ki...

aman yarabbiiii ne çok boyunluk var burda. hemen büyütüp inceliyorum:)

Nedret dedi ki...

Of of of, döktürü döktürüvermişsin billâhi.Ellerine,emeğine sağlık.Hepsi çok gösterişli olmuş.
Haydi rast gele:))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bu kadar olur! Rüyamdaki haline öyle benziyorsun ki... Görünce inanamadım. Erdim ben galiba:)
O şapka var ya off diyorum. Tam benlik birşey. Kalıbını yayınlayacak mısın? Ya da mail atar mısın? Süper olmuş ve çok yakışmış. Boyunluklar da şahane ne çok uğraşmışsın öyle. Örgü olanlar bile var. Hangi ara yapıyorsun bunları. Yoksa sen hiç uyumuyor musun kadın... İnsana kendini tembel hissettiriyorsun, gidiyorum ben:)

Nigar Hikmet dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel, ellerine sağlık : )

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım çok güzeller.Bol satışlar olsun.
Sevgiler...

fiamma dedi ki...

Ellerine sağlık hepsi güzel olmuş, iyi satışlar

TATESAL dedi ki...

HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL,TAM BİR SESİBER KLASİĞİ,BAYILDIM HEPSİNE...,HANGİSİNE BAKACAĞIMI ŞAŞIRDIM....SEVGİLER

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınıza.

Eylülcüm belki tek tek yayınlamaya fırsatım olmazsa diye önce toplu yollayayım dedim :)

Betül Etsy fiyatları farklı tabii de yutiçinde 20-35 arası verebilirim. kargo benden)35 olan da sadece sütlü kahve fırfırlı, dantel broşlu olan. Onun kumaşının metresini 20 liraya aldım çünkü ve işçiliği de daha fazla diğerlerine göre.( Özellikle sorduğun bir model varsa mail at ona göre kesin yazayım.
sesiber@gmail.com

Çocuklaçocuk evet çoğumuz aynıyız sanırım :)

Sergun bilmeden küçültmediğim kolajı yollamışım ama iyi oldu sanırım.

Nedret abla amiin.

Nigarcım hoşgeldin, ne kadar sevindim blog açtığına. Sana süper bir site yakışır aslında ama bu da birşey, ilk adımı atmışsın.

Şanslı çok teşekkür ederim, amin.

Tatesal bu gidişle tek tek yayınlayacağım sanırım, gaza geldim:)

Fiamma çok teşekkür ederim.

Şule sağolasın.

sesiber dedi ki...

Serapcım seni atlamışım:)
Sanırım ermişsin bence de:))

Şapka kalıbını Etsy'den sipariş vermiştim. Buradan yayınlamam zor çünkü çok büyük ama istersen senin için perşomene çıkarıp postaya veririrm. Adresini mailden yazarsan pazartesi sipariş kargolarım var, zaten postaneye gideceğim, kalıbı da yollarım.
Ben tesettürlü olduğum için piyasada hazır satılan şapkaların çoğu olmuyor. Kulaklarım, boynum açıkta kalıyor. Özellikle kışın da şapka-bere, boyunluk kullanmayı çok seviyorum ama örgü bereler de her kıyafetle güzel durmuyor. Kokoş şapkaları da oldum olası severim. Çareyi dikmekte buldum.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sibel'cim, ben de tam yorumlara bakıyordum. Niye bana birşey dememiş, küstürdüm mü acaba diye düşünürken, bir mail daha geldi. Teşekkürler. Sana külfet olmayacaksa adresimi yolluyorum mailine.

sesiber dedi ki...

yok canım ne külfeti, dikince göstermen şartıyla yolluyorum ama ona göre:))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Anaaam, dikişten anlamayan ben inşallah herşeyi berbat etmem:) Ya da anneye müracat.
Teşekkürler.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

hepsini aynı anda koyunca milletin gözü değecek. bari azar azar çıkarsaydın ortaya:)) hepsi ayrı ayrı güzellikte olduğu için fazla söyleyecek söz bulamıyorum.
kombinasyonuna ve şapkana da bayıldığımı söylemeden gitmeyim.

İğne İle İplik dedi ki...

Binbirkere maşallah ya ne güzel, hem yeteneklisiniz hemde üretken.. çok özendim hızınıza:) Hem ellerinize sağlık diyorum, hemde hayırlı satışlar diliyorum:)

mineal dedi ki...

Söyleyecek kelime bulamıyorum.Hiperaktif kadınsın ellerine kollarına sağlık.
Hepsi birbirinden şık ve emek verilmiş.Dilerim hepsi bir anda satılır.Bolca sipariş alırsın.

GeCe dedi ki...

oo süperler bende dün kendime model ararken etsy de böyle şeyler gördüm bayıldım ancak bence etsye hepsini aynı anda yükleme anasayfada en son güncellenenler bir mühlet kalıyor ya birkaç saatte bir bir iki tane yüklersen daha çok kişinin görme olasılığı artabilir

naki dedi ki...

hepsi birbirinden güzel olmuş.
ellerine sağlık.
bakmaya doyamaz ınsan :)
hele ki aınca kullanmaya doyamazz..bol şiparişler ;)

cansudere dedi ki...

hepsi şık ve güzel ellerine sağlık .

sufi dedi ki...

İşte yaratıcılık örnekleri...Ellerine ve fikrine sağlık sevgilerimle.

Bizim Gibiler dedi ki...

Sen ne hamarat bir insansın böyle:)) Hepsi de birbirinden güzel ne çok model var burda:))
Şapkan ve boyunluğun da pek yakışmış, güle güle kullan canım.

biyasimadahagirdim dedi ki...

süper, bayıldım koleksiyona;) ellerinize sağlık

cafemis dedi ki...

canım benim,boyunluklara bayıldım,hepsi birbirinden harika,gidip denemek geliyor insanın içinden,neyi dönüştürebilirm diye düşündüm hemen,ellerine sağlık,bu ay eskileri yenilemede evsahipliği yapıyorum seni ve o güzel misafirlerini bekliyorum,sevgiler
http://cafemis.com
http://cafemis.blogspot.com