Sayfalar

13 Aralık 2009 Pazar

sesiber.com ve Flash Forward Üzerine...

        Bu akşam itibarıyla sesiber.com a geçiş yaptım. Takip listelerim sıfırlandı. Şu anda çok uykum var, yarın listemi readerden tekrar yapacağım. Beni takip listesine eklemiş olanlar da adresimi http://www.sesiber.com olarak güncellerseniz sevinirim. Aksi taktirde son yazılarım listenizde görünmeyecek.

       Hafta sonu Flash Forward'a başladık, bitirdik. Yeni bölümler Mart ayında yayınlanmaya  başlayacakmış. Senaryosuyla Lost tadında bir dizi. Zaten yapımcıları aynı ve oyuncuların da bazıları Lost' tan.
Konu tüm dünyadaki insanların aynı anda 2 dk. 17 sn. süresince bayılmaları ve bu baygınlık anında 6 ay sonraki aynı tarihteki yaşamlarından ufak bir kesit görmeleri üzerine kurulmuş. Baygınlığın sebebi başlıbaşına bir olay zaten ve bu sırada görünen geleceğe dönük görüntülerin insan psikolojisi üzerinde açtığı derin yaralar, geleceği öğrenme isteğimize sonsuza dek ket vuracak derecede gerçekçi. Tam sevdiğim tarzda bir senaryo. Gerçeğe yakın bilimsel fantaziler oldum olası ilgimi çekmiştir ve 10 bölümü peşpeşe, nefes almadan izledik diyebilirim. Martı nasıl bekleyeceğiz bilemiyorum.

13 yorum:

rockerdem dedi ki...

sesiber.com'un hayırlı olsun ablam :)

flashforward içinse denecek hiç bir şey yok :( ben de bu akşam öğrendim uzun bir ara vereceğini :/ bildiğim kadarıyla kış olimpiyatlarının yayın haklarını almış ABC kanalı, bu nedenle sarkıtmışlar sezonu. bir de spor faydalı derler, psikolojimizi bozdu bak :)

sesiber dedi ki...

Teşekkür ederim,sayende :)
Bozdu valla, mart gelsin hemen:))

DuruButik dedi ki...

Hayırlı olsun sesiber.com

Sevgiler...

Malla dedi ki...

hayırlı olsun Sesi, hemen değiştiriyorum:)

BONCUK HANIM dedi ki...

Sibelcim hayırlı uğurlu olsun yeni adresin. Önceden olduğu gibi birbirinden güzel işlerini ,marifetlerini burada da görüp ,seni izlemekten zevk duyacağım. Sevgiler

dshandmade dedi ki...

yeni adresin hayırlı, uğurlu olsun. Flash Forward benim de takibimde, ara zor olacak gerçekten. sevgiler ve iyi çalışmalar.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Hayırlı, uğurlu olsun canım com'un.

Lost'u bekleye bekleye bir hal olduk. Bir de bunu mu bekleyeceğiz şimdi...

Posta daha gelmedi, gelince haber veririm canım.

Bizim Gibiler dedi ki...

Hayırlı olsun canım, güle güle kulln yeni evini:)))

Aslı dedi ki...

Yeni siteyle birlikte ben de yeni okuyucu oldum:) Flash Forward'ı merak ediyorum ama lostu günde bilmemkaç bölüm seyretmekten gözlerim ağrımıştı, uykularım kaçmıştı. Bir daha aynı riski almak istemiyorum, ancak erken uyanmam gerekmeyen yaz tatilinde denerim...

Butikpartim dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun yeni site:)

Adsız dedi ki...

yeniledim linkini tatlım hayırlı olsun...yeni temanda iç açıcı olmuş...ben de kaç gündür yeni tema arıyorum ama içime sinen bişey bulamıyorum...üzerinde oynasam da şablonu istediğim gibi bulamıyorum:)

Duru Günaçan dedi ki...

hayırlı olsun Sibel'ciğim.
bende sesiber ortalarda görünmüyor diyordum. blog listeme yendiden ekledim canım.
bir süredir bende yoktum.o yüzden geç farkettim.

rockerdem dedi ki...

lostcular'a müjde. son sezon 2 şubat'ta başlıyor. "sonun başlangıcı" isimli video için http://abc.go.com/watch/clip/lost/SH006723620000/165261/244361

NOT: diğer tanıtım videoları, açılan sayfanın en altında.