Sayfalar

11 Aralık 2009 Cuma

Kuşlu Organizer


       Dün bahsettiğim sürpriz çalışmam. Yaparken çok eğlendim. Çok sorunsuz ve yolunda gitti. Sonuçtan da çok memnun kaldım. Bu küçük defter boyutundaki organizer, bir sürü ıvır zıvırı toplayabiliyor. Tamamen kendi tasarımım. Nette çok gördüğüm rulo olanlarından yapmak için kumaşları almışım. Elyafsız çok zayıf göründüler gözüme. Evde de elyafım yoktu ben de bu şekilde tasarladım. Desenli kumaş Sarar' ın nevresimlik kumaşlarından, pembe kumaşsa yine Sarar' ın pamuk sateni. Yandaki kumaşlar sıradakiler...

Devamı için başlığa tıklayın...




Toplu iğne ve dikiş iğneleri, çengelli iğneler için iğnelik bölümü...



       Katlanıp, kolayca açılıp-kapanabiliyor.

       Sağ üst köşedeki dikilmiş kese detayı da kafamda  o an yanan ampullerden biriydi. Düğme vs... koumak için iyi oldu. Çok sevdim ve tasarlarken daha birçok kullanım alanı geldi aklıma.



Etsy ve Pasaj'a ekledim.

26 yorum:

sibel dedi ki...

Renkler insanın içini açıyor,çokda kullanışlı olmuş eline sağlık.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

sibel ablaaa bu muhteşem olmuş bayıldım resmen, kumaşlarının renklri süper tam benim çantaların içine dikilecek gibiler:))

bende istiyorum bundannnnnnn

Haydi mutfağa dedi ki...

maşallah ne kadar şeker olmuş.renklere bayıldım
elleriniz dert görmesin

YıldızKız dedi ki...

İnsanın kendi tasarımLarı paha biçiLemez oLuyor, eLLerinize sağLık çok güzeL oLmuş..

Bizim Gibiler dedi ki...

Hem çok kullanışlı hem de çok şeker bir tasarım olmuş bu:)

sergun dedi ki...

ben de en çok keseyi beğendim. çok kullanışlı görünüyor

Adsız dedi ki...

şahane fikir renkler harika bayıldım sesi ellerin dert görmesin maşallah

Adsız dedi ki...

yaaaa çok güzel olmuşşş :) çok beğendimm gerçekten pasajda gene bir sorun var galiba göremedim ablacım.. Neyse eline fikrine yüreğine sağlık:)

sihirlirloklava dedi ki...

renkler insana büyük bir enerji veriyor...fikir de çok güzel..ellerinize sağlık..

sihirlirloklava dedi ki...

renkler insana büyük bir enerji veriyor...fikir de çok güzel..ellerinize sağlık..

Unknown dedi ki...

cıvıl cıvıl harika görünüyor.Keseye bittim bende.

RENKLİ TASARIMLAR dedi ki...

Süper!:)) Başka söze gerek yok valla, ellerine sağlık.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Renkler harika!

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Farklı renklerini ve modellerini de çalışacağım. Özellikle bizim gibi gittiği yerde de boş duramayan tipler için taşınması kolay gerçekten de.

Küçükgüneşim evet senin çantaların içine olur bu kumaşlar:)
Jelicim Pasajda sorun yok ta ben eklemeyi geciktirdim.

Bitki Cadısı dedi ki...

harika olmuş,vallahi bayıldım,ellerine sağlık canım,renkler süper baktıkça içi açılıyor insanın.

Stil Direktoru dedi ki...

Sesoş enfes yaz getirdin ruhuma ellerine sağlık

Ada Deniz dedi ki...

çok güzelmiş bu. Kese fikri ise gerçekten de süper

İğne İle İplik dedi ki...

iğne var iplik var...Kalbimden vuruldum:))

lolipu dedi ki...

çok kullanışlı ve şeker bir şey, renklerine de bayıldım:)

MAYRI dedi ki...

Çok şirin olmuşlar ellerinize sağlık.

<:))

cansudere dedi ki...

canım yaa tek kelımeyle harika olmuş valla

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika olmuş, tem derler toparlar ıvır zıvırı, hepimize lazım birşey bu

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika olmuş, tem derler toparlar ıvır zıvırı, hepimize lazım birşey bu

suhuba dedi ki...

Süper çok sevdim. Kumaşlarınıza bayıldım özellikle. Aldığınız özel bir yer varmı?

Ellerinize sağlık

nalan dedi ki...

Çok guzel olmuşlar ellerine sağlık.
kuslari yerimmmm

sesiber dedi ki...

Geç te olsa çok teşekkür ederim yorumlarınıza.
Çok ayıp ama Shuba'nın sorusunu cevaplamadan atlamışım.
Kumaşları buradaki mefruşatçılardan alıyorum. Sarar'ın kumaşları. Nevresimlik diye satılıyor.
Çok özür dilerim gecikme için.