Sayfalar

29 Aralık 2009 Salı

Turuncu- Siyah, Kuşlu, Püsküllü Otantik Boyunluk...



       Bu boyunluğun benzerinin daha önce siyahlı- mavilisini de yapmıştım. Blogda yayınlayamadan Etsy'de satıldı. Bunu yayınlarken aklıma geldi diğeri.

Devamı için başlığa tıklayın...

     


        Bunlardan kendime de yapmak istiyorum. Yazın serin, kışın sıcak tutacak, çok iyi kalite ipekli tülbentten iki kat çalıştım. Kuş kondurmadan olmazdı... Önden, sağdan, soldan her yönden kullanılabiliyor.

Güneş te kendi rengiyle çarpışınca ne güzel bir buğu çıktı ortaya.


Etsy ve Pasaj'da...

25 yorum:

Derya dedi ki...

Harika bir boyunluk, kuş yapımında da sizden başkasını tanımam diyorum. O kadar şirin ki özellikle ayrıntıları ince ince yapmışsınız bravo, elinize sağlık..

Şehnaz dedi ki...

bende ne zamandır yeni birşey koymuyorsun diye meraklanmıştım...çok güzel birşey yapmışsın...otantik şeylere zaten bayılırım...ellerine sağlık ,harika oolmuş....

Nedret dedi ki...

Turuncusu, püskülü, kuşu, otantiği herşeyiyle müthiş göz alıcı olmuş.Ellerine sağlık.Bu kuş en kısa zamanda bunu da uçurur.Sevgiler.

fiamma dedi ki...

ellerine sağlık şimdilik buna yorum yazayım:)))sırtımdan ter akıyor:)) aşurelere daha uzun bakmaya geleceğim:))tekrar teşekkürler:)

Duru Günaçan dedi ki...

Sibel'ciğim tam anlamıyla seni ve aslında bizi anlatan bir tasarım olmuş.
bizim kültürümüze ait otantizmin hakim olduğu harika bir iş.

ellerine,fikrine sağlık:)

mkavici dedi ki...

Tek kelimeyle muhteşem olmuş. Kumaş'ın rengi deseni ve detaylar gerçekten çok uyumlu. Keyifle takip ediyorum. Tarzınız çok güzel.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

SÜPER OLMUŞ YÜREĞİNE SAĞLIK..MUTLU YILLAR

YETENEK-SİZİN dedi ki...

süper ablacım ellerine sağlık. kumaşları siparişmi ettin? sipariş ederken beni unutmayacaksın dimi:))

Adsız dedi ki...

oy oy oyy sabah sabah gözüm gönlüm açıldı..bu ne güzel bişey böyle renkler püsküller hele o kuş bayıldım ya ...çok uyumlu harika olmuş sibel cim ellerin dert görmesin maşallah

Şehnaz dedi ki...

sibelcim güncelleme oysa ben dün onu yaptım....ama güncellemedi hayret birşey...birde benim blok adımı küçük harfle yazman gerek......kekcafe.blogspot.com diye...

Şehnaz dedi ki...

sonunda oldu canikom.....sevindim....mutlu yıllar diliyorum....

YETENEK-SİZİN dedi ki...

güncelleme yaptığımda benimde olmamıştı. oyüzden eski blogu silip yenisi ekledim bide öyle deneyin

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Kuşum, bu da kalmaz fazla mavilisi gibi. Harika olmuş.

sesiber dedi ki...

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
Ben de çok seviyorum otantik eşyaları, aksesuarları tasarlamayı ve yapmayı...
Küçükgüneşim bunların hemen her rengi var. Daha önceki kumaşları aldığım yerin telefonunu buldum ama "yazdan önce gelmez bize de", dediler. E yazın da boyunluğu kim ne yapsın :))Ben de alternatif olarak bunları yaptım.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

kumaşın dokusu kalınmı? burdan ince gibi görnüyor eğer inceyse yazında boyunlarımıza fular yaparız:)) hatta şimdi moda yaa böyle uzun uzun boyundan aşağı sallandırmak, birazda öyle kullanırız.

abla bide snood yapsana...

sesiber dedi ki...

Bu ince, diğerleri kalındı. Bu bildiğin tülbent. İki kat yapınca daha iyi oldu.

Fikir/Siz Yazılar dedi ki...

SELAMLAR ARKADAŞIM, ÖNCELİKLE GÜZEL BİR AKŞAM DİLİYOR,YENİ AÇTIĞIM BLOGUMA SİZİ DE BEKLİYORUM. SİYASET VE GÜNDEMLE AĞIRLIKLI OLAN BLOGUMDAN, HOBİ, YEMEK EL SANATLARI GİBİ KONULARI AYIRDIM.GELİNCİK ADINI VERDİĞİM YENİ ADRESİMDEN DE SİZLERİ TAKİP EDİCEM. YENİ YILINIZI KUTLAR, SAĞLIKLI HUZURLU YILLAR TEMENNİ EDERİM, SEVGİYLE KALINIZ.

Butikpartim dedi ki...

Çok güzell!Bu kuş heryere yakışıyor doğrusu..Turuncu siyah uyumunu da beğendim..

embir dedi ki...

Mutlu yıllar...

Ayca Karaoglan dedi ki...

Marifetli insan, iyi ki tanımışım diyorum böyle zamanlarda seni ve diğer blog dostlarımı :) İyi ki varsınız.

Bol craftlı, bol eğlenceli, mutluluklarının hep seninle olacağı harika bir yıl diliyorum Sesi'cim. Çok çok öpüyorum :)

Mimosa Café dedi ki...

herşeyin dilediğin şekilde gerçekleştiği mutlu bir yıl diliyorum sevgilerle

Ehe dedi ki...

sağlıklı,huzurlu ve bol kazançlı bir yıl dileği ile...sevgiler

Unknown dedi ki...

BÜTÜN İSTEKLERİNİN GERÇEKLERŞMESİ DİLEĞİ İLE.

GeCe dedi ki...

kuşumuz olmazsa olmaz ama ne kadar da yakışmış eline sağlık

güzel bir yıl diliyorum

leyya dedi ki...

çok tarz olmuuuuşş.eline sağlık sesi,yok hatta ellerin hiç dert görmesinn.