Sayfalar

9 Şubat 2009 Pazartesi

Ekonomik ve Ergonomik Bilek Yastıklarım...

Ne zamandır aklımda olan bir projeydi. Neredeyse gününün 16 saatini işi dolayısıyla bilgisayar başında geçiren kardeşimde görmüştüm yıllar önce. Yurtdışından bir arkadaşı getirmişti. İçinde mercimeğe benzeyen boncuklar vardı sanıyorum. Bileği müthiş rahatlatan bir icattı. Sonraları piyasada çoğaldı. Jel olanları da satılmakta. Ben sürekli laptop kullandığım için ihtiyaç duymadım. Oğlum için yaptım bunları. Ona da kumaş beğendirmek zor oldu. Siyah istiyordu. En sonunda "anne ben yarın ucuz bir body alayım da onu kes ", dedi:)
"Evde buluruz kesilecek birşey", dedim. Eşimin eski değil ama artık giymediği t-shirtinden (özellikle yazılı kısımları katlederek) kestiğim parçaları çevirecek kadar açıklık bırakıp, makinanın zig-zag ayarında iki kez diktim. (sağlam olması için) Evdeki armut pufun içindeki straforlardan çalıp içlerini doldurup, açıklıkları da makinayla diktim. Oğlum okulda olduğu için kendi bileklerimi kullandım:))

Şu mouse kullanma işini hiç sevmiyorum. Laptop eşim tarafından kapılıp mecburen oğlumun pcye oturunca laptoptan kalma alışkanlık space tuşunu laptopun mouseu sanıp, baş parmağımla okşayıp duruyorum:))
Ortala
Mouse yastığı çift taraflı oldu. İki tarafa da ayrı yazılar denk geldi çünkü.
Hayal gücünüze göre "house" yazısını "mouse" olarak okumanızda sakınca yok:)

7 yorum:

gunduz68 dedi ki...

çok mantıklı...evet bende house kelimesini mouse olarak hayal ettim:)

sesiber dedi ki...

Gündüz68 bendensin:))

GeCe dedi ki...

bence siyaha göre daha güzel olmuş çok şık duruyor içine elyaf mı kullandın zamanla ezilir mi acaba tabi yenisi hemen yapılabilir önemli olan sağlık ha birde klavye yüksekliği ve monitor yüksekliği de çok önemli genelde yastık ihtiyacı duyuyorsak klavyede klavye yanlış pozisyonda demektir. olması gereken bileklerin hiç değmeyecek kadar havada olması

Cocukla Cocuk dedi ki...

hemen ben de yapsam bak bileklerim acımaya başladı bile şimdiden...eline sağlık sesibercim çok iyi dusunmussun

sesiber dedi ki...

Gececim straforla doldurdum içini, şu minik minik toplar halinde olanlardan. Elyaf çok kullanışlı olmaz sanıyorum. Bileğe göre şekil alması gerek çünkü.
Klasik bilgisayar masalarından kullanıyor oğlum. Klavye alt çekmeli kısımda duruyor. Normal pc kullanıcısı için o kadar değildir belki ama o uzun süre oyun oynadığında yoruluyordu bilekleri. İyi geldiğini söylüyor.
Çocukla Çocuk mutlaka yapın derim, siz daha da güzelini becerirsiniz.

embir dedi ki...

Sesim müthişsin, cıvıl cıvıl ve işlevsel olmuş. Güzel ve laptopsız günlerde kullanman dileğiyle :))

sesiber dedi ki...

Yok yok Embirim ben laptopumu seviyorum, ben nereye o oraya:))