Sayfalar

25 Şubat 2009 Çarşamba

Bloggerın Bana Gıcığı Mı Var?

Dünden beri garip şeyler oluyor blogumda. Dün anasayfadaki izlediklerim bölümünün kendi gitti adı kaldı. Yani liste boş görünüyordu. Aklımda kaldığı kadarıyla ekleyeyim derken profilde görünen "izlediğim blogları" buraya aktarabildim. Fakar iki liste birbirinden farklıydı. Bu arada silinen olduysa lütfen yazsın. Bilinçli yapmadım, kimse yanlış anlamasın üzülürüm. Bugün sabah ta profilde görünen listemin boş olduğunu gördüm. Oraya da google readerdan aktarma yaptım. Neyse şimdi korkarak açtım ama herşey yerli yerinde. Sizden de benzer sorun yaşayan oldu mu? Bu arada şunu da belirteyim; ben bir blogu beni izliyor diye izlemem, sevdiğim, beğendiğim ve gerçekten yazılarıyla ilgilendiğim için izlerim. Aynı şekilde lütfen siz de beni bunun için izleyin. Bu akşam da keçe çalıştım. Günüm de çok güzel ve verimli geçti. Herkese keyifli bir Çarşamba diliyorum. Ben şimdiden hazırım yeni güne güzel başlamaya. Şükürler olsun, darısı başınıza:)

3 yorum:

GeCe dedi ki...

birşeyler olmuş galiba herkese takip listelerimizdeki sayılar eksilmiş benim de 7 kişi gitti

Sibella dedi ki...

Evet ben de bir kaç gündür benzer sorunlar yaşıyorum, izlediklerim ve izleyicilerim listelerimde eksilme var ama ben tam olarak kimler olduğunu çıkaramadım :(

Aslı ERATAÇ dedi ki...

Walla benim de oldu bir ara ben de bi seylere tikladim ama simdi de "beni izleyen kisiler" bolumunde kendi resmim de var :)) nasil oldu analamadim ama silemiyorudm da..kaldi oyle..hehe
Sesicim ben senin listendeyim degilmiyim bilmiyorum ,boyle seylere pek bakmiyorum, bence de seven izler okur , sen de ben de varmisin bilmiyorum ama ben izliyorum zaten hehe:)Asli