Sayfalar

26 Ocak 2009 Pazartesi

Mim- Şu Hortumlu Dünyada Fil Yalnız Bir Hayvandır...

Ahşap Boyama Kraliçesi arkadaşım ve adaşım Sibella beni mimlemiş. Elime geçen ilk kitabın 161. sayfasının 5. cümlesini istemiş. Kısacık blogger geçmişimin ilk mimi bu:) Aslında İpek Çalışlar' ın Latife Hanım' ını okuyordum. (Kısa versiyonunu) Bu kitabın da 161. sayfası yok:)) Ruh halime göre elime alıp okuduğum birsürü kitap evin belli yerlerinde durur. Yıllar önce babamın verdiği bir kitabım da en üstteydi. Ahmet Şerif İzgören' in "Şu Hortumlu Dünyada Fil Yalnız Bir Hayvandır"... Okumadıysanız tavsiye ederim. Defalarca okunabilecek, hayat, başarı ve sosyal iletişim adına, kendi gözlemleri üzerine yazmış yazar. Kendinizden ve çevrenizdekilerden çok şey bulup gülerken düşündüren bir kitap. 161. sayfanın 5. cümlesi oldukça kısa ama ne yapalım:)) "Görevli hanımın ismini sordum, bilmiyordu." Yazıyı yayınladıktan sonra başkalarının mimlerini okurken gördüm. Ben de 5 kişiyi mimleyecekmişim. Hımm ben de Lilacığımı , Örgüelini , Nalan ablamı , Bir Yudum Hobiyi ve Bitki Cadısını mimliyorum. Acele cevap beklerim:))

3 yorum:

Sibella dedi ki...

Çok hoşsun Sibelcim :) Okumadığım bir kitapmış seninki, ilginç bir kitaba benziyor..

embir dedi ki...

:)) birisi bu cümleleri birleştirip bir roman mı yazacak acaba çok merak ediyorum :))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok severek okumuştum bu kitabı.