Sayfalar

28 Ocak 2009 Çarşamba

İğne Yastıklarım-2

İğne yastıklarımın İkinci bölümü. Ben bu iğne yastığı işini çok sevdim. Hemen bitiyor, hayal gücüme göre istediğim şekilde çalışabiliyorum. Yaptıkça yaptım. Salonun başköşesine dizdim hepsini. Bak amcası nasıl olmuş, dedim eşime:)) Ne yapacaksın bu kadar iğneliği? dedi. hediye edeceğim, dedim. Dün arkadaşlarımla buluştuk. Eli iğne tutan hepsine hediye ettim. Onlar da çok sevdi. Üç tane de çantamda bekliyor, eski dükkanımın olduğu pasajdaki çeyizci ve bayan terzisi 3 arkadaşıma gidecek onlar da... En üstteki pembe kalpliyi de geçenlerde bana şapka örüp hediye eden bir ablama uygun gördüm.
Bu arada keçe fotoğraflamak çok zor. İstediğim gibi olmadı fotoğraflar. Bunun da vardır bir püf noktası ama henüz bilmiyorum. Fakat deneye yamula öğreneceğim, azimliyim.
Bu model iki türlü de kullanılabiliyor.
Buna imzamı attım. Aslında sevgililer günü için yayınlayacaktım ama dayanamadım arkadaşlarından ayırmaya.

10 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Sesiber , bunların hepsi harika, güle güle kullansın arkadaşların. Dikiş makinasını alınca böyle iğnedanlıkların şart olduğuna inandım, yoksa evde çocuk da olunca iğne saymakla dolu oluyor zihnim.

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Gerçekten sadece aksesuar değil gerekli bir eşya bence de. Biraz da benim gibi dağınık çalışanlar için elzem...

embir dedi ki...

ay bunların hepsi de birbirinden güzel, senin bu iğneliklerden aldığım gazla yakında bende denerim artık. Süperler.

Begonvilli Ev dedi ki...

Sevgili Sesiber, bunlar ne cici şeyler. Tam benlik. İmrendim doğrusu.Ellerine sağlık.Şimdi bir kaç iğnedanlık da ben koyayım bari.

GeCe dedi ki...

oo nekadar da çokmuş çok güzeller

sesiber dedi ki...

Embirim, Begonvilli E. S., Gece çok teşekkür ederim. Bekliyorum sizinkileri de...

Adsız dedi ki...

aaaa süper olmuş bunlar ablacım...

ufuk dedi ki...

çok cici olmuşlar.insanın dikişe başlayası geliyor :)) ellerine saglık

Unknown dedi ki...

Bunlar bissürü bissürü.. Hepside çok güzel olmuş. Birini bari çirkin yapsaydınız. Maşallah diyorum.

sesiber dedi ki...

dali ne neşeli yorum bu, gülümsettin beni. çok teşekkür ederim, amin :)