Sayfalar

10 Ocak 2009 Cumartesi

Merhaba

Blogger kaydımı takip ettiğim bloglara kayıt için geçen yıl oluşturmuştum. Bir kaç aydır bir blog oluşturma fikrini ciddi ciddi düşünmeye başladım. Bilenleriniz bilir. 2005 yılından beri bir Takı Kulübümüz ve buna bağlı bir de forumumuz bulunmakta. Oradaki paylaşımlarımız yine sürüyor ve sürecek fakat blogumda sadece takı değil, ilgilendiğim diğer alanlarla da ilgili kişisel paylaşımlarda bulunacağım. Blog hazırlama konusunda hiç bilgim yok. Tamamen yönergeler doğrultusunda hazırlıyorum kayıtlarımı. Eleştirileriniz, önerileriniz altın değerinde bu yüzden... Mesela headerım beni anlatsın istedim. Hazır yapılmış olanlarda beni bulamadım. Ben de gerek alıntı gerekse kendi çizdiğim resimlerle beni, önceliklerimi, ilgilendiklerimi anlatan bir header hazırladım. Şablonlarla ise başım belada. İstediğim son derece sade bir şablondu ve hali hazırda bunu buldum kullandım. Başka yerde beğendiklerim oldu ama yükleyemedim, hata verdi.

4 yorum:

embir dedi ki...

Aramıza hoş geldin deriz, yaşasın deriz, mutlu olduk deriz, deriz de deriz yater ki sende aramızda ol canım. Hayırlı ve de uğurlu olsun bloğun. Gecenin bloğunda şablonlarla ilgili oldukça güzel bilgiler bulabilirsin.
Birde kelime doğrulayı kaldırırsan daha rahat yorum yazabiliriz.
Bak bu 4. gönder demem hala olmadı :(

sesiber dedi ki...

Çok sağol embirim.Kelime doğrulamayı kaldırdım. Başka eleştirileriniz de varsa alabilirim.

Adsız dedi ki...

can dostum,yürek ikizim...sana yakışır bir header olmuş..aferim kıs gayet güzel becermişsin valla..seneye yılın bloğu da olur senden:)hiç de şaşırmam yani..yakaza..

sesiber dedi ki...

canıım darısı başına, hadi artık başla biryerden sende. ben sana öğretirim:)))çok biliyorum ya:))))
kod eklemeyi bu akşam öğrendim dk. başı arkaplan değiştiriyorum:)