Sayfalar

21 Ocak 2009 Çarşamba

Gourd Master Sam-X

Su kabaklarını pek severim. Ülkemizde de genelde aydınlatma objesi olarak su kabaklarını güzelleştiren sanatçılarımız var. Fakat bahsedeceğim sanatçı Amerikalı Sam-X (gerçek adını bilmiyorum) Sadece su kabağı değil ahşap ve seramik gibi organik ürünlerin doğal duruşunu ve zerafetini bozmadan işlemede çok yetenekli. Eserleri ulusal ve uluslarası alanlarda birçok galeri, müze, sergi sarayı ve üniversitelerde sergilenmiş. Burası da web adresi Çok fazla çalışması var, buraya eklerken seçim yapmakta zorlandım. Kesinlikle ziyaret etmenizi tavsiye ederim.

3 yorum:

embir dedi ki...

sesicim çok güzel çalışmaları varmış bayx in :) Çok eğlenceli olmuşlar.

Aslı ERATAÇ dedi ki...

Ben de cok begendim:) Hepsi birbirinden guzeller. Paylasim icin tesekkurler:) Supersin.!

Butikpartim dedi ki...

Hepsi çok güzel,özellikle uçaktaki 3'lüye bayıldım..