Sayfalar

22 Ocak 2009 Perşembe

Keçe Sigaralığım

İki ay içinde iki posta keçe aldım. İlk aldıklarım Afyon' dan gelmişti. Renkleri doğala yakın tonlardı. Ankara' dan alırken de renklilerden seçtim. Bu arada gördüm ki simli keçe de çıkmış. Ben çok tutmadım ama seven olabilir belki. Geceleri ayaküstü üç tane de pano yaptım bu arada. Onları çerçeveletmeden göstermek istemiyorum. Akşam Elveda Rumeli' yi izlerken bu sigaralığı ve iki tane de iğnedanlık yaptım. Keçe dikimi, işlemesi çok zevkli, çok kolay şekil alıyor.

7 yorum:

hayatadair dedi ki...

Cok güzel olmus,ama dikisi biraz zor gibi geldi,cok muntazam,ayrica asagidaki dikis kutusu da süperrr...

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Dikişi hiç zor değil, çok kolay şekil alıyor, hata göstermiyor.

nrhnmrl dedi ki...

güzeeel ama sigaraya hayııır :=) ellerine sağlık sesicim.Kendine dikkat et

sesiber dedi ki...

sağolasın, ben az içiyorum zaten merak etme arkadaşım:)

Adsız dedi ki...

şahane bişey olmuş bu keçe bulsam ben de bişeyler yapmak istiyorum da nerelerden alıyorsunuz bu keçeyi ben yanlış yerlerde mi arıyorum acaba:)..bu arada dikiş kutusu da gel beni ye diyor resmen çok şirin çok sevimli eline sağlık

sesiber dedi ki...

Çok teşekkürler:)
Keçe için büyük hobi craft malzemeleri satan yerlere bak Eylülcüm. Bazı kumaş mağazalrında da oluyormuş ama ben rastlamadım. En son Ankara' dan Ulus' ta Çıkrıkçılardan aldım ben.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

sayfaları ilerliye ilerliye buraya geldim.hepsi el emeği ve çok başarılı...
başarılarınızın devamını dilerim...