Sayfalar

16 Ekim 2009 Cuma

Sevgili Günlük- Kerpe


Pazar günü öğleden sonra ani bir kararla Kerpe' ye gittik. Hava müthiş güzeldi. Herkes denize giriyordu. Biz balık yedik, biraz dolaşıp, gün batımını izleyip döndük.
Tüm deniz ürünleri, özellikle de karides güveç ve şişte hamsi tava çok güzeldi.

Eşim güneşe tuz döküyor ya da çimdik atıyor ya da denizden çıkarmaya çalışıyor :)


Bir evin girişi


Meşhur kayalar. Doğal oluşum öyle güzel ve büyüleyici ki...

Laçin' in gönderdiği kumaştan, kendi diktiğim tuniğim...

Bu vosvos minibüsleri çok severim, görünce fotoğrafını çekmeden edemedim.


11 yorum:

Nedret dedi ki...

Yediğin içtiğin âfiyet bal şeker olsun Sesiber'ciğim de kayalıklara bayıldım.Ne kadar güzel biryermiş orası.

herşeyden azıcık dedi ki...

En iyisini yapmışsınız o evdede bir boyacı hatun var demek baksana hepsini kurusun diye koymuş dışarı :))

fiamma dedi ki...

cık cık yaaa:)))o ne balıklar oyle mahvetti beni:(( Bir de karides güveci koysaydın ya ne iyi olurdu:)

Malla dedi ki...

Ayol!... Sesi sen bütün yaz gelme, şimdi gel. Aslında sonbahar bir başka güzel olur Kerpe' de...İyi ki gelmişiniz,Bu yaz ben bayağı kaldım orda:)Ama evi bayramda sezonu kapattık. Kocanın durduğu yerden lokantanın yukarısına yokuşa doğru çıknca hemen orda.Bahçede kurumuş koca bir söğüt var. Yaza inşallah:))

Gülen Tezer dedi ki...

Fotoğrafların hiçbirinde, yazının tek bir noktasında yokum. Neden ben orada değildim??

sesiber dedi ki...

Nedret abla ben defalarca gittiğim halde her gidişimde yeni görmüş gibi oluyorum.

Fundacım, yanımdakiler hemen bak bak senin gibi biri daha var buralarda diye orayı gösterdiler zaten:))

Fiamma karides güveç önceden geldi, azıcık karnım doyunca foto olayı aklıma geldi:))

Mallacım vallahi aklıma geldin, her kadına o mudur diye baktım.

Gülenim canın mı çektii, yazıkk, hep sen mi kıskandıracaksın, oh olsun.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Sesi cim biz kerpeye yazın yoğun zamanında gidip o kalabalıktan korkup geri dönmüştük geçen yaz, kötü bir anı oldu bizim için , bir daha da gitmedik. Ama sen şimdi anlatınca canım çekti. Bir gün beraber de balık yaparız inşallah bu arada.

sesiber dedi ki...

Çocuklaçocuk evet sahili çok az. Yazın çok kalabalık olduğunda tahmin ederim. Bizim yazlık yakın başka bir koydaydı, akşamları yemeğe gelirdik Kerpe'ye. Gündüz o haliyle hiç görmedim. Size bizden daha yakın sanırım Kerpe.

Yapalım valla, Kerpe olur, Sapanca olur, başka biryer olur. İnşallah yapalım.

GeCe dedi ki...

eşin güneşi tutmaya çalışmışş herhalde fotolar süper

nalan dedi ki...

facebook ta gördüğüm resimlerden sonra bu halin çok farklı göründü bana pilatesten mi?
devam mı?
Resimlere ve manzaraya diyecek yok imrendim.

sesiber dedi ki...

Nalan abla aynıyım aslında, facebooktaki son fotolarda şişko çıkmışım. Pilatese her pazartesi başlayacağım diyorum, bu aralar canım hiçbirşey yapmak istemiyor. Dikiş makinam da geldi, o bana bakıyor ben ona. Çarşamba kumaş pazarına gideceğim, birşeyler alayım belki heves gelir.
Çok ara verdim pilatese çok. Gülen duymasın:))