Sayfalar

23 Ekim 2009 Cuma

Gülşen Bubikoğlu Elbisesi Diktim :)


       Kumaşı ilk gördüğümde aklımdan geçen buydu. Gülşen Bubikoğlu elbisesi dikeceğim, dedim, diktim-rahat ettim. Kalıpsız çalıştım.Hatta kumaşın üzerinde çizim yaptım diyebilirim. Belden kesik. Etek kısmını verev kesim yaptım. Bunlar son provadan görüntüler. Ufak tefek işleri kaldı. Bu kemeri 1 liraya aldım. Kumaşın metresi 4 lira. Delikli triko olduğu için astarladım. İlk fotodaki 3 yıl önce kendi diktiğim triko şalım.

       İlerleyen günlerde asıl mesleğimle daha çok haşır neşir olacağım. Bu kış ahdettim; sadece yarım kalan yatak örtümü bitirip, dikiş dikeceğim. Daldan dala konmayacağım. Şahidimsiniz. İşte buraya yazdım :)
Yeni dikiş makinam süper bu arada...

18 yorum:

Mehtap dedi ki...

Çok hoş.Benimde tarzımdır gülşen bubikoğlu elbiseleri.ellerinize sağlık.güle güle iyi günlerde giyin.

Stil Direktoru dedi ki...

Ellerine sağlık bebişim 2 ay oldu bende makina aldım ablası güzel güzel denemelerdeyim mucx

The Little Miss dedi ki...

I love that belt!!!!!!!!!!!


Please come check out my blog to enter my current giveaway @ littlemissheirlooms.blogspot.com

I hope you choose to follow me because we try to have a new giveaway every Monday and I wouldn't want you to miss out :)
xo
Priscila

Polsera dedi ki...

Eline sağlık valla gerçekten de çok güzel olmuş. Triko gibi kumaşları dikerken iğne değiştiriyor musun? Yeni makinende güçlükler çıktığı okumuştum allahtan güzel çıkmış :P Güle güle iyi sağlıklı günlerde giy :)

sesiber dedi ki...

Mehtap teşekkür ederim.

Edacım meraktayım :)

Priscila, thanks.
I came to visit but voting link doesn't open.I will try again later...

Polsera triko türü kumaşları esnemesi için zig-zag dikişle dikiyorum. İğne değiştirmiyorum. Çok teşekkür ederim.

dakikadanonce dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Kumaşın renklerine bayıldım. Kemer kendi ve fiyatı süper. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle

zynep dedi ki...

çok güzel olmuş gördüğüm kadarıyla da çok yakışmış sibel abla :)

d.makinanın özelliklerini fotosunu yayınlamıstın sanki daha önce öyle hatırlıyorum ama arşive baktım bulamadım.bende düşünüyorum buaralar makina almayı ama acemi olduğum için anlamıyorum açıkcası tavsiye edebileceğin birşey var mı ?

herşeyden azıcık dedi ki...

Eğer yaparsan ben san bu yazıyı hatırlatmaz mıyım görürsün sen:))Çok güzel olmuş bu arada güle güle kullan cicini.

Laçin Tenel dedi ki...

Bu tarz trikoları çok seviyorum ama bir türlü kullanmak nasip olmadı. Seninkinin hem rengi hem de deseni çok güzelmiş. Bu modellere de en çok yarasa kol gidiyor zaten.
Ellerine sağlık çok güzel olmuşşş...

Syhn dedi ki...

kemeri bir liraya aldığına inanamıyorum!!
elbiseni güel güle giy hoş olmuş. keşke biraz fotografları tekte k koysaydın daha ayrıntılı inceleseydik :)

GeCe dedi ki...

hay allah nerden de aklına geldi gülşen bubikoğlu ama gerekten benziyr çok şık

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Mümkün mü tek uğraşıyla takılı kalmak hele de blog camiası içinde,valla benim de sene sonunda bir dolu yarım işim olacak herhalde:))

sesiber dedi ki...

Dakikadan önce teşekkür ederim, kemere ben de şaştım, keşke birkaç tane daha alsaydım,dedim.

Zeynep makinamı yayınlamadım, yayınlarım o zaman. E sen kimsin :))

Fundacım hatırlat valla, çok teşekkür ederim.

Laçin ben son birkaç yıldır yarasa kola taktım. Hem kesimi hem de kullanışı kolay. Kumaş istersen yollarım sana da. Çok teşekkür ederim.

Seyhan, asıl istediğim bu değildi. Kışlık çizmelerim,botlarım kışlık evde. O zaman daha düzgün fotoğraflarım. Sabredemedim. İlerleyen günlerde görürsünüz :))

Gececim dikip giyince aklıma geldi işte. Teyzemler de o zamanlar çok giyerdi bu tarz. O günleri hatırladım.

Kaymaklı kadayıf ben kendimi bildim bileli böyle herşeye atlarım. Blogların suçu yok benimkinde. İtici güç olmuyor değiller tabii:))

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım dikiş makinanı güle güle kullan.Her eve lazım.Bu deseni de hatırladım.Gözümün önüne geldi bir an güle güle kullan.Pasajın hayırlı olsun.Bol bereketli kazançlar canım.
Sevgiler...

naki dedi ki...

çok güzel olmuşş .
özellikle kola bayıldım,dikişi ne kadar orjınal olmuş.
ellerıne saglık.

Yelda dedi ki...

Canım şu bahsettiğin elbise buydu demek süper olmuş
Rengide çok hoş kemeri de tamamlamış elbiseyi
Elinden dikiş gelmesi çok güzel insanın bu sene ne güzellikler çıkacak merakla takipteyim
Sevgiler

Malla dedi ki...

ellerine sağlık...dikişte zevkli bir uğraş, yeni üreteceklerini merakla bekliyorum:)

zynep dedi ki...

hım, ben yanlış hatırlamışım ozaman özür dilerim. ama yayınlarsan çok sevinirim sibel abla.teşekkür ederim.


ben, blogunu uzun zamandır takip eden sessiz sakin bir okuyucun. :)