Sayfalar

24 Mart 2011 Perşembe

Kitap Okuyan Mutlu, Çevreci Kız Temalı Keçe Bebek Kapı Süsü



Çok severek çalıştığım bir siparişti. Müşterim sadece canlı renklerde çalışmamı istedi ve temaya karışmadı. İçimden bu geldi.
Elbise kumaşı keçe olmadığı için, kenarları atmasın diye makinayla aplike çalıştım.
Kitabı yazdım ve okumayı öğrettim, Facebook'ta bir arkadaşım bu kıza Bilge Kız, dedi. Çok hoşuma gitti :) 
 Kulağa çok hoş gelen bu ismin anlamı Dolunay'mış.
Pasaj'da ve Emek Sensin'de satışta...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

TABLO OLMUŞ RESMEN,HARİKASIN SESİM NE DİYEYİM.ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN

Nedret dedi ki...

Kitabını sevsinler, kâkülünü sevsinler:)) Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

ne kadar ince iş ne kadar oyalayıcı.ne kadar sabırlısınız:)
ellerinize sağlık çok güzel olmuş

emelden.blogspot.com dedi ki...

AYRNTILAR ÖYLE GÜZELKİ BAYILDIM.ELİNİZE SAĞLIK..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

nihayet gelebildim bloguna inş blogumun açık kalması süresiz olur.

canım facede görmüştüm ama burdan daha ayrıntılı izleyebiliyorum süper olmuş sağlıkla kullanılsın. ellerine sağlık

halime dedi ki...

çokkkk ğüzel olmuş ellerinize sağlık.sahibide iyi ğünlerde kullansın.......

GÖNÜL dedi ki...

vallahi tablo gibi hiç bir ayrıntı kaçırılmamış harikasınız