Sayfalar

14 Mart 2011 Pazartesi

Keçe İşleme, Renkli Yaka Kolye

       Geçen hafta annem bizdeydi. Bana bir sürü bere ördü. Yün yetiştiremedim ona. Bana da, "seni hiç beğenmedim, çok boş oturuyorsun," dedi. Halbuki o gelmeden siparişlerimi bitirmiş, ona vakit ayırmak istemiştim. Neyse, inceden laf yiyince keçelerimi alıp oturma odasına taşındım. Bitince annem de çok beğendi. Ben zaten beğenmediğimi sizinle paylaşmıyorum :)

Kalın, doğal keçe üzerine çalıştım. Aslında tam benlik. Üzerinde hiç metal yok.... Emek Sensin ve Pasaj'da satışta...

9 yorum:

uğurböceği dedi ki...

ellerinize sağlık.çok güzel,dediğiniz gibi çok doğal olmuş.sadece bişey sormak istiyorum; üstüne işlediğiniz modeli keçenin üzerine çizerek mi yapıyorsunuz??

sesiber dedi ki...

Uğur Böceği, teşekkür ederim:)Hayır, çizmedim, doğaçlama çalıştım.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım dün face de bir paylaşmış görünce aa bu sibelin elişi dedim birde baktımki senden paylaşmış . imzan gibi sen gibi el işlerini tanıyorum artık:)
çok güzel keçe ve renklerin dansı bu süper.

sesiber dedi ki...

Bu izlenimi verebildiysem ne mutlu bana. Çok teşekkür ederim arkadaşım:)

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

elinize sağlık çok güzel olmuş

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Şimdi bu kolye asimetrik ya hani, benim annem görse, iki tarafını da aynı kesseydin ya, derdi:) Seninki birşey demedi mi? :)
Çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık. Ben de kumaşa yapacaktım böyle birşey, hala yapacağım...

sesiber dedi ki...

Gökyüzününelleri, hoşgeldin:) Çok teşekkür ederim:)

Serapcım, yok annem alışık deli kızına:))Çok teşekkür ederim:)

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Annelerin bu inceden laf sokmalari olmasa, boyle yaratacilik cikmaz ortaya:)) cok hos olmus, elinize saglik...

nurci dedi ki...

Evet sibel ben de senin işlerini her yerde ayırt edebiliyorum...gerçekten imza gibi...