Sayfalar

9 Ağustos 2009 Pazar

Sevgili Günlük- Mudo'dan Yemek Takımı

       Bu seramik yemek takımlarını geçen hafta günlük kullanım için Mudo'dan aldım. 59.50 liradan 29.50 ye düşmüştü. Hala da öyle. Ben alırken birkaç günlüğüne ücretsiz kargo kampanyası vardı. Taşımaktansa netten sipariş verdim. Ertesi gün elime geçti. Devasa bir paketteydi her zamanki gibi. Eşim mobilya mı aldın? dedi. 4 kişilikti, 2 takım aldım, 8 kişilik yaptım. İki takım bir takım fiyatına geldi. Bir haftadır kullanıyorum.


Sipariş verecek olanların dikkatine...
      Sipariş sayfasında adet belirtilen kutuya istediğiniz 1 üzeri sayıyı yazınca bazen uyarı veriyor. Sipariş adedini sayıyla çoğaltmak yerine ayrı ayrı istediğiniz kez "sepete at" şeklinde çoğaltın. O zaman sistem kabul ediyor.

6 yorum:

3prenses dedi ki...

güle güle kullan...

malla dedi ki...

Herşeyini güle güle kullan.Bu arada doğum günleri, evlilik yıldönümünüz kutlu olsun:))

Ayca Karaoglan dedi ki...

sesicim günaydııın, kendime ancak gelip sizleri ziyaret edebiliyorum. geçmiş ama evlilik yıldönümünüz kutlu olsun. bir ömür hep mutlu kalın :) yemek takımlarını da güle güle kullan canım. İyi bir hafta diliyorum sana.

SEMYIL dedi ki...

iyi ve mutlu günlerde kullan sibelcim.
sade ama çok güzel bir takımmış:)

Stil Direktoru dedi ki...

Sade çiçekli böcekli değil ya gayet şık canım afiyetle yersiniz.

sergun dedi ki...

buraya yazdığın iyi olmuş, haberim oldu gidip bi gezeyim ben de :)