Sayfalar

22 Ağustos 2009 Cumartesi

Stil Direktörü'ne Tasarladığım Çanta...

Hani Önizleme 2 demiştim ya; hani sizler de merak etmiştiniz ya...
İşte bu çanta yanında benim kaçıncıyı yaptığımı hatırlamadığım, kuşlu kapı süslerimden biriyle beraber emek, kıymet, değer bilen birine; Stil Direktörüne gitti geçtiğimiz haftalarda. Onun da kişisel blogu dışında satış yaptığı Stil Pazarı adlı bir blogu ve isteyene ücretsiz tema hazırladığı Modasal Mevzular adlı bir blogu daha var.
Bu konuyu açmışken bir itirafta da bulunmak istiyorum. İçim rahat etmiyor başka türlü. Stil Direktörü'nü yani Eda Suner' i 10 Marifet aracılığıyla tanıdım. O zamanlar blogum yoktu, Takı Kulübüm vardı ve açıkçası blogları çok ziyaret eden biri değildim. Gözüm de takıdan başka birşey görmüyordu, dolayısıyla kendisiyle öyle çok yakın olmadık. Çok takip etmezdim. Olmamayı da tercih ettim açıkçası. İşte itiraf kısmı burası. Çünkü o zamanlar bloguyla ilgili tartışmalar, söylentiler, şunlar,bunlar ve bir de üstüne onun sürekli canım cicimli, şekerimli konuşmaları bende bir önyargıya sebep olmuştu. Sonra Craft Woman olarak tekrar döndü ve ben onun o olduğunu bilmeden 10 Marifette yayınladıklarıyla, yazılarıyla yorumlarıyla çok sevdim. O kadar sevdim ki blogundaki uzun süren sessizlik dikkatimi çekti. Keşke gitmeseydi, dedim. Sonra yine 10 Marifette Craft Womanın Eda Suner olduğunu okudum. Bu sefer kendimi hesaba çektim. Önyargılarımdan arınmam gerektiğine inandım. Sonrası Nalan ablayla kendisiyle ilgili 1-2 özel mesajlaşmamız oldu. Kendisi Eda'yla ailecek görüşüyordu ve Nalan ablam hem hemşehrim, hem değerli bir büyüüm olarak yeterince iyi bir referanstı. Sonrası Stil Direktörü diye bir bloga takıldı gözüm. Bu blog kalabalığında ışıl ışıl parlayan bir blogdu. Sonrası yaptığım yorumlara cevaben, kibarca mesajlar aldım Eda'dan. Mesajlarından birinde bana güvenerek, inanarak kimliğini açıklamıştı. İşte o an daha da içim ısındı. Bu kızın içinde kötülük arayan insanlara diyorum ki; boşuna aramayın, ben aradım, gerçekten aradım, bulamadım. Olduğu gibi, cıvıl cıvıl, enerji veren, haksızlığa, aptallığa ve aptal yerine koyulmaya gelemeyen, marifetli, becerikli, kıymet bilen ve bilinmesini de doğal olarak bekleyen, gerçekten özünde mükemmel bir insan. Onun güzel hitaplarına layık olmayanlar var, sırf bu yüzden adsız, kimliksiz, saldırgan yorumlarla hala onu yıpratmaya çalışanlar var. Bırakın Allah aşkına. Ben onu bu haliyle tanıdığım için çok mutluyum. Önyargılarıma uzun süre kulak asmadığım için çok mutluyum. Sadece Eda için değil, sanal dünyada kimseye önyargıyla yaklaşmamam gerektiğini ben onunla öğrendim. Nasıl bakarsak öyle görürüz tüm çevremizi, insanları. İnsanların birbirine hep ihtiyacı var ve olacak. Bu güzel dünyayı salakça ihtiraslarımızla, kıskançlıklarımızla yaşanmaz hale getirmek çok kolay ama öyle bir dünyada yaşamak zor. İyiyi, güzeli tercih edelim, mutlu olalım.

31 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Ablam ya, ben bile bilmiyordum şaşırdım kaldım :)

Senin burada yaptığın öyle büyük şey ki sana anlatamam.

İnsanın kendini eleştirmesi hatta birçok kişinin severek takip ettiği blogun da yazması her baba yiğidin harcı değildir!

Tüm bunlara layık görmen beni onere etti. Varsın gayri samimi bulsunlar neyleyim :)

Fani dünya be cano...

Hepsinin canı sağolsun!

Değer bilen demişsin ya işte bu bana yeter de artar!

Görmeyi bilen o güzel gönlüne sağlık.

Öpüyorum ablası.

Adsız dedi ki...

çantanın tamamlanmışını merakla bekliyordum tek kelimeyle şahane olmuş...astarı da yüzünden aşağı kalmamış bayıldım...Eda'ya da yakışır güle güle kullansın..muhteşem tasarım için ellerine sağlık

Syhn dedi ki...

stil direktörü kadar el emeğine saygılı olan ve destekleyen var mıdır acaba??
bir insanın stil direktörünü yorumları kapamasına yol açacak kdr eleştirecek bişi bulmasına inanamıyorum. güzellikleri göremeyen kusuru kendinde arasın bence!!

çantada çok güzel olmuş ellerine sağlık eminim stil direktörüde çok güzel taşıycak güle güle - ama illede gülerek kullansın...
sevgiler...

ozlemakin dedi ki...

hiii ay ne kadar guZel bir sey olmus bu boyle.. icim gitti vallahi, elleriniZe saglik :)

Nedret dedi ki...

Seni seniii...Merâk edip beklediğimize değmiş.Ellerine sağlık.Stil direktörü hakkını verecektir kombinleriyle.O da güle seve kullanır inşallah.

MAYdesignorg dedi ki...

Eline sağlık.Çok güzel olmuş.Ayrıca edayıda çok seviyorum :)

Unknown dedi ki...

Çok içten bir yazı ve çok şık bir çanta olmuş.
kimsenin ne dediği umrumda değil.onu craft woman la tanıdım.harika paylaşımları vardı.blog sahibi olmayan arkadaşlarım bile takip ediyordu.
gitti çok üzüldüm.geri geldi,iyiki geldi..EDacım seni tüm renklerinle seviyoruz.cıvıl cıvılsın ve hep öyle kal.
sayfan yorumlara kapalı yaaa..buradan yazdım okursun diye:))))

Stil Direktoru dedi ki...

Ablam aracılığıyla sizlerin sevgisine layık olmak ne güzel. Binlerce kez teşekkür ederim hepinize. Yaz dönemi elemanlar tatilde işler biraz hafiflesin açıcam yorumları yeniden. Çok teşekkür ederim hepinize. Sevgiler.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım benim çok samimi bir yazı olmuş.Gönlüne sağlık,Edacımıda çok özledim.Eda sana buradan sesleniyorum aç şu yorumları tek iletişimimiz bu tatlım.Çantaya gelince pek de güzel olmuş.Sanat eseri gibi maşallah.Güle güle kullansın Edacım.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

harika yazmışsın valla edi'ciğim daha güzel anlatılmazdı herhalde
o kadar enerji doludur ki benim biriciğim herkese bulaştırır o ışıltısını ben ona hep derim çekemeyen çatlasın onlar kaybeder diye zaten :)
çanta da çok güzel olmuş ellerine sağlık o kadar emek var üstünde ama ben astar kumaşından gözümü alamadım ne kadar güzel bir kumaştır o öyle :)
tam edi'lik valla:))

Duru Günaçan dedi ki...

Sonucun böyle muhteşem olacağını ucundan görünce anlamıştım zaten. Sesiber, her zamanki gibi çok başarılısın ellerine sağlık canım.

Adsızlar hakkında da 2 çift laf edip gideyim.
Maalesef bazı insanlar
kendilerinde olmayan özellikleri bir başkasında görünce hemen karalama, yıpratma, paçasından tutup aşağı çekme moduna giriyorlar. Bu tür insanların gerçekten psikiyatrik yardıma muhtaç olduklarını düşünüyorum. Kız yetenekli, güzel, zeki ve şık. Kabul edin kardeşim:)
"Güneş balçıkla sıvanmaz" bunuda kulağınıza küpe edin.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Eda cım güle güle kullansın çantay. Sesicim bu itirafı herkes yapamaz arkadaşım. Önyargılarımızdan arınmak ve kişileri olduğu gibi kabul edebilmek ne güzel. eda nın içindeki heyecanlı bir çocuk var sadece, kızımla ettiği sohbetler kanıtı. bir insan çocuklarla iyi anlaşıyor ve kendini sevdirebiliyorsa temiz ve saftır benim gözümde.

Bilun ŞEN dedi ki...

Ne kadar içten bir yazı olmuş,
üstelik sonunda doğruyu tanımış olman da çok güzel Sesi'cim. Bizim kız çatlak, deli dolu, ahtapot gibi sarılan, paylaşımcı ve gerçekten çok iyi niyetli.. Adsızlar da bi'gün anlar elbet :)
Çanta da süper, ben yakından gördüm :) Ellerine sağlık!

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

edayı nette ki ilk günlerinden bu yana tanıyor ve onun saflığı ,iyi niyetleriyle ilgili bir gün bile acabam olmadı ,onu çok seviyorum.Halbuki ne sesini duydum,ne tanıştım,ama gerçekten ona büyük bir sevgim var.Çanta muhteşem olmuş tam edacığımın ruhuna uygun ,haksızmıyım kız eda,seni tüm hücrelerine kadar tanıyorum bak :)))
ellerinize sağlık....

Laçin Tenel dedi ki...

Eda için denecek birşey bırakmamışsın canım, güzel bakan gözler güzel görüyor zaten. Herşeyi baştan sona bilen biri olarak o normalde nasılsa öyle yazıyor, öyle hitap ediyor. O okuduğun gibi.
Her yazdığına katılıyorum.
Çantaya gelince, ikisini de bizzat gördüm ve bayıldım. Çok özenli ve güzel bir tasarım yapmışsın, ellerine sağlık.

SEMYIL dedi ki...

sibelcim öncelikle çanta bir harika
olmuş. ellerine, emeğine sağlık.
yazdıklarını okurken hep sanki karşımdaymışsın gibi başımı sallıyarak her söylediğini tasdiklediğimi farkettim ve güldüm.
halime. :))) evet eda tam anlattığın gibi ve ben onu şahsen tanıma şansını yakalayanlardanım,
saf pırıl pırıl bir su kadar temiz
ve içi dışı bir berrak bir EDA o.:)
bir de bu yazıyı okurken seni de
görmeden neden bu kadar sevdiğimi
bir kez daha anladım. dürüst, sevecen, yürekli-cesur ve deee kıskanılacak kadar maharetli hamarat kardeşim benim :)))
iyiki burası varmış ve ben sizler gibi hazineleri buldum :))

aslan dedi ki...

Sayfanızı kullandığım için kusura bakmayın.Sadece , Eda ve Ömer kardeşlerime selam ve sevgilerimi
iletmek istedim.İyi geceler ,
Size de dostlukla kalın.

nalan dedi ki...

Sibelcigim dun geldigimde bu yazi yoktu,ben de canta ve kapi susunu begeniyordum zaten de asil etikete bayildim.ellerinesaglik.yaziniokudum,seninle ilgili bir konusma da Eda ile aramizda gecmisti ben Istanbuldayken. Senin dogru bildiginden sasmayan ,biri oldugunu konusmustuk .Benim icin yazdiklarin bu nedenle daha da cok hosuma gitti.Eda ile ilgili ise onu taniyanlar sever daha fazla soze luzum yok,oyle de oluyor ,okuyor taniyor ve seviyorlar.
Sevmeyenler ise :sevmedikleri ;Edanin boyu bosu,saci basi degil basarisi.Eda veya baskasi biraz sevilerek sivrildiyse bunlara batiyor. Bildigim bir cok basarili blogcu arkadaslarimizin basina sikca geliyor.Eda aldirmamazlik etmeyip sayfaya tasiyinca bunlarin hevesi artti ve zevkle seyrettiler.Bloglari kapattikca esi ile arasini da bozduk diye sevindilerdi.Blogu Omerin actirdigini ogrenince uzulmuslerdir:)))
Neyse ;ben yoruma kapatmasini cok akillica buldum.Ozel temas isteyen yazdiginda Eda zaten yanitliyor yalnizca yorumlayicilar arasindaki sohbetten mahrum kalacaksiniz .Ama Edanin sagligi daha onemli degil mi? Aslinda bu adsizlar blogunuzun kiskanilasi bir basarisi oldugunun gostergesi...
baksana bana bir adsiz sapigim bilem yok....anloyormus musun?
kusecek bir annam bile yok ayrica.
Oruc basima vurdu galiba yazan ,yorumlayan ,birbirini seven,deger bilen herkesi optum.Eda sen de gulegule kullan

Saniye's handcraft dedi ki...

çantanın tasarımı harika olmuş dükkanı açmanı büyük bir merakla bekliyorum bütün içtenliğinle içindeki duyguları dökmüşsün her babayiğidin harcı değil böyle sesli düşünmek Eda'yı da samimi bulmayanlar çatlasın kocaman sevgilerimi yolluyorum

Sümbül Zerafeti dedi ki...

Harika ve içten bir yazı olmuş, insanların ön yargılarından kurtulup böyle güzel insanların kıymetini bilmesi gerek, iyi ki tanımışım sizleri

Delfina ; dedi ki...

Eda bana göre Türk blogculuğunun en önde gelen isimlerindendir.Hatta duayeni diyebilirim.Yıllardır onun çalışmalarını,emeklerini heyecanla izleyen biri olarak,yüreğindeki samimiyetin ne kadar duru olduğunu bilirim.

Akıllı,zeki ve güzel insanlar çekilmiyor ülkemizde.Eda tüm olanlara rağmen dimdik ayakta ve halen çok başarılı ya,onunla nasıl gurur duyduğumu anlatamam...

Sesiber,çanta cıvıl cıvıl Eda'ya yakışır tarzdaolmuş,senin de gönlüne sağlık...

Sevgiler,

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz dedi ki...

Sesiber çanta süper olmuş ellerine sağlık..ama asıl ben kapı süsüne hastayım bir müddettir..:)
edoşumuz hakkında yazdığın bu güzel yazı için edoş etmiş ama bende bi tşkkürü borç bilirim arkadaşım adına..
ve hatta şunu sölemek isterim ki helal olsun sana..
PiNaRo

Stil Direktoru dedi ki...

Ağlatacaksınız beni canlar valla billa bir deli kızım kendimden çok insanlara değer veririm, ne mutlu bana ki sizlerin sevgisini kazanmışım. Sağolun varolun.

sesiber dedi ki...

Edacım ağlama gül hep sen. En büyük ağlaman böyle sevgi patlamasından olsun :)Sayfamda sevgi kelebekleri uçuştu sayende. Bak ne çok sevenin varmış. Eh bu durumu da bazı bünyeler hazmedemez, onlara da kulak asmamak en iyisi.

Eda'ya ve şahsıma yaptığınız güzel ve içten yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar.

Hepinize sevgiler...

Yelish dedi ki...

Stil Dirketorunu sevmeyenler ve ugrasanlar olur tabiki , cok dagol
1-neseli
2-canayakin
3-dogal
4-icten
5-guzel !
6-becerikli ...daha sayiyim mi ?> ben sahsen sanal yada reel ortamlarda , etrafimda bu tarz insanlarin olmasinda zevk almisimdir hep.Etrafind abu tarz insnalari gormeye dayanamayanlar kendi dertlerine yansinlar !!
Ya ben anneme anlatirken boyle boyle diye , annemde bi girip bakiyim bloguna dedi .
Demez mi
-aaaaaa ben okuyordum cokta severim onu ama kizin sinirini bozdu abuk insanlar , o da blogunu kapatti diye ..
Benim haberim yoktu
Bak birdaha blog kapatmak falan yok ,
ISLIK CAL YETER ;)

Unknown dedi ki...

edacıım sayende sesiber i de tanıdım.arada sen olunca akan sular durur.cantaya bayııldım ellerinize saglık.
eda, baskaları gibi içten pazarlıklı,sahte ve duruma görwe kıvrılmadıgı için sevilmiyor.halbuki onu tanıyanlar ne kadar can oldugunu biliyor.bizler daima onun yanındayız:)

Unknown dedi ki...

edacıım sayende sesiber i de tanıdım.arada sen olunca akan sular durur.cantaya bayııldım ellerinize saglık.
eda, baskaları gibi içten pazarlıklı,sahte ve duruma görwe kıvrılmadıgı için sevilmiyor.halbuki onu tanıyanlar ne kadar can oldugunu biliyor.bizler daima onun yanındayız:)

Stil Direktoru dedi ki...

Yanıt yorumları stildirektoru@gmail.com adresine gönderilecektir. şıkkını iyki işaretlemişim, anam ağlatcaksınız beni canlar, Sesoşum sağol varol be sayende dostlarıma senin aracılığınla öptüm sardım deme şansım oldu :))

embir dedi ki...

Sesiiii bak kesin kalpten gidicem, akşama çıkmam ben bilesin. Bu nasıl güzelliktir böyle ya. Ne kadar sevimli olmuş, herşeyi harika renkler, şekiller, offf diyorum offff.
Edacım sende güzel günlerde kullan canım. Seni aramızda görmek çok güzel, boşver insanlar ne söylerse söylesin, (elalemin ağzı torba değil ki büzesin) bir gün onlarda anlarla belki nerede hata yaptıklarını.
Öptüm ikinizi de

YETENEK-SİZİN dedi ki...

tam sesiberin şanına yakışan bi çanta olmuş. tasarımalrına ve fikirlerine hayranlık duyuyorum.
yazıda çok içten ve samimi olmuş.
Ellerine kollarına sağlık, allah nazarlardan saklasın. Eda arkadaşımızda ii günlerde kullansın

lolipu dedi ki...

Bütün yorumlar o kadar güzel ki, benim gibi iki lafı bu kadar iyi bir araya getiremeyen biri ancak yazılanlara katılabilir.

Sadece çanta için dibimin düştüğünü ekleyebilirim ve stil direktörünün herkese rağmen güle güle, güzel günlerde kulalanmasını dilerim