Sayfalar

9 Ocak 2010 Cumartesi

Turuncu Kapı Süsü ve Paketleme Şekillerim



       Daha önce yayınladığım lavanta kokulu kapı süslerimden sonuncusu. Son tasarladığım kuş figürüyle çalıştım yine. Çiçekler yo yolardan.

       Aşağıdaki ürünlerin hepsi aynı kişiye gitti. Her yaptığım çalışmayı paketlerken de çok özen gösteriyorum. Her yolladığım siparişin paketlemesi genelde farklı oluyor. O an içimden nasıl geldiyse öyle paket hazırlıyorum.

Devamı için başlığa tıklayın...





       Daha önce aynı müşterime yolladığım kapı süslerimi sağ üst köşedeki keçe bilekliğin altında göreceğiniz elyaf kumaştan kese dikerek yollamıştım. Aslında bundan önceki tüm siparişlerimi elyaf kumaş keselerle yolladım. Onları görmekten canım sıkıldı. Bu seferki ürünleri kendinden desenli tülden kese dikerek yolladım. Hem dışarıdan bakınca, içinden hafifçe renklerin görünmesi hoşuma gitti.


...ve her siparişimin yanında, sipariş miktarı ne olursa olsun minik bir hediyem oluyor :)

Bu pazartesi yolladığım kuşlu nazarlıklar ve turuncu boyunluk ta bu şekilde gitti.




4 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Ben de diyorum, kaç gündür yazı yayınlamadı kuşum. Meğerse kapatmış kendini hobi odasına, çalışıyormuş. 10 marifette yorumlarını görmesem sağlığından endişelenecektim. Ama iyisin ve yine çok cici şeyler yapmışsın.
Ambalajını da beğendim. Özenlisin ve tarzın bu...

ebrulikedi dedi ki...

çok cici paketler.kartvizitini çok sevdim:)

Sevtap dedi ki...

ellerinize sağlık çok şekerler.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bak bak ablacım yine döktürmüş sessiz sessiz:))
Ellerine sağlık herşeyiyle insanlara farklı olduğunu hissettirmişin!