Sayfalar

6 Nisan 2011 Çarşamba

Lacivert Keçe Kuş, Mıknatıslı Perde Mandalları

       Son haftalarda o kadar çok işe birden el attım ki, toparlanmakta zorluk çekiyorum. Bu akşam itibarıyla siparişlerim biraz yoluna girdi. Elimde uzun süre sürüklenen işleri sevmiyorum ama en içime sinen sonuca ulaşmak ta bu süreç sayesinde oluyor. Bakınca diyebilirsiniz alt tarafı bir avuç keçe kuş işte. Fakat tasarlama aşaması gerçekten vakit alıcı. Daha önce başladığım mıknatıslı perde mandalları serisinin bir parçası da bu süslü çift. Bunları aslında daha önce yaptım ama dağınıklıktan yayınlamaya fırsat bulamadım. Serinin son parçaları bu gece bitti. 2 gecede hayalimdeki modele ulaştım. Onlar da bir sonraki posta kalsın.

       
       Tüm yaptıklarımı kalıpsız, gerçekten kendim tasarlayarak çalıştığım için ticari açıdan kopyalanması konusundaki hassasiyetimi tekrar belirteyim. Bu seriyi de önce bir adet çalışıp, kalıplarını elimde bulunması açısından sonradan çıkardım. Herşeyini tamamen el dikişiyle çalıştım. Görüldüğü üzere doğal keçe ile çalıştım
Diğer mıknatıslı perde mandallarımı görmediyseniz  burada...
Emek Sensin ve Etsy'de satışta...

4 yorum:

herşeyden azıcık dedi ki...

Ellerine sağlık ve ayrıca bu minicik minicik şeyler insanın çok vaktini alıyor ne kadar yorgun olabileceğini tahmin ediyorum ama değmiş bence çok şirinler ve insanın içini açıyor sevgiler.

Nazan dedi ki...

Diğerleri gibi bunlara da bayıldım.Sizin yaptıklarınızı denemeyi çok seviyorum.Ama hiç biri ticari maksatlı olmuyor,genelde ya hediye ya da yardım etkinliklerine gidiyor.Paylaşımlarınız için tekrar çok teşekkürler..Sevgiler..

halime dedi ki...

çok şık olmuş,ellerinize sağlık.çoçuk odalarına ve mutfak perdelerinede ne ğüzel yakışır...
kolay ğelsinnnn...
sevğiler...

Cocukla Cocuk dedi ki...

yok yok bunlara kuş demek haksızlık olur sesibercim...zümrüt-ü anka diyelim ...eline emeğine sağlık harika tasarımlar bunlar..