Sayfalar

7 Şubat 2010 Pazar

Sevgili Günlük- Tatil Bitti...

      Merhabaaaaaa :) Perşembe günü İstanbul'dan döndük. Cumartesi akşamı eşimin kuzeninin nişanı vardı. Ona hazırlandık. İstanbul'dan bir sürü kıyafet aldım ama eve gelince hiçbiri içime sinmedi, cuma gecesi bir tuvalet diktim kendime. Hatta iki tane diktim. Çünkü dışı ipek şifondu. İçine ayrıca saten bir elbise daha diktim. Başta eşim olmak üzere herkes çok beğendi :) Fotoğraflar gelsin, düzgün olan varsa gösteririm size de...

      Geldiğimden beri yorum onaylamaktan başka blogumla ilgilenemedim. Okul başlıyor ve ben düzenli hayatı özledim. Odama kapanıp birşeyler yapmayı özledim. Dikiş diktim ama o kesmedi, şöyle rahat rahat yapmak istediğim şeyler var.

       Şimdilik bir cee demek istedim. Yakında dolu dolu postlarda görüşmek üzere... Mutlu haftalar hepimize...

7 yorum:

sufi dedi ki...

Hoşgeldin sesiberrr sefalar getirdin.

herşeyden azıcık dedi ki...

E hadi hoşgeldin düzen hepimize lazım çabucak hemde:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Hoşgeldin, hamarat Sesi, bir günde tuvalet diker arkadaşımız, fotoları bekliyoruz.

Beetle dedi ki...

hosgeldiin:) elbiseni cok merak ettim, insallah guzel resimler vardir:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Hoşgeldin canım. Özlettin kendini. Ve tatil bitti yuppiii :)

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Hoşgeldin güzelim, özlettin kendini ama, olmaz yani.... :)

Semra Merdan dedi ki...

Hoşgeldin,sefalar getirdin.:-)
Nerelerdeydin ya özledik seni Sesi.Hadi bakalım bekliyoruz yeni cicilerini.