Sayfalar

18 Şubat 2010 Perşembe

Jean Kuşlu Magnet Organizer... (dört kelimenin üçü Türkçe değil, kendimi esefle kınadım, ibret olsun diye de silmedim)

       Hani geçenlerde sormuştum ya; ne yapsam bunlardan, diye. İşte yaptım ve güzel sahibine yolladım, eline geçmiş bile. Arkasına mıknatıs yapıştıdım. Faturaların vs... sığabileceği bir organizer magnet oldu.
       Başka fotoğraflar da çekmiştim ve en önemlisi dün yaptığım kuş aplikelerim de içindeydi. Hepsini silmişim. Üstelik tam temizlik yapıp, geri dönüşüm kutusunu da boşalttım. Resimlerimi düzenliyordum. O onun içinde, vs... çok ta yer kaplıyorlardı. Gitti dağ gibi aplikelerim, dün akşamki önizlemenin devamı boyunluklarım... (siz bu postu ertesi gün okuyacağınız için birgün önceden düşünün) Ayakları oyalı kuşlar yapmıştım. Etsy'e koyacaktım. Kargoyu da bugün yolladım. Tekrar fotoğraf ta çekemem. Neyse giden bu olsun....
     

9 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Canım çok güzel olmuş bunlar. Desene kuşlar gerçekten uçtu :) Bir program var eşim bazen kullanıyor, silinenleri geri getirmek için, hatta bilgisayarı forwardlayınca silinen bazı şeyleri geri getiriyor. Aklında bulunsun dedim :)

herşeyden azıcık dedi ki...

Olur böyle vakkalar:))Hem ingilizce yazdın hem resimleri sildin e ben ne diyeyim sana:))Küçücük çocukların dilinde bile adam gibi Türkçe kelime yok tarzanca ana dilimiz olsun diyeceğim kızacaksın:))

fiamma dedi ki...

Kot kuşlu düzenleyicili buzdolabı süsüne ne dersin:) güldürdün beni:)resimler icin geçmiş olsun:(cok sirin olmuş ellerine sağlık...

liza dedi ki...

Sibelciğim çok güzel olmuş notluğun. Demekki neymiş... bu güzel kuşları ne yapacağını en iyi sahibi bilirmiş.Resimlerinin gitmesine üzüldüm bazen boş bulunuyoruz işte. Bende,bazen teslimatım acele olduğunda, resim çekemediğimde kurabiyelerin arkasından el sallıyorum:)) napıcan kısmet.Sevgiler.

sibel dedi ki...

sevgili adaşım doğru söylüyorsun herkes ingilizce bilmiyorki.sevgiler.

Cocukla Cocuk dedi ki...

aman ne kotu olmuş resimlerin silinmesi...oğlumun mezuniyet fotoğraflarını kaybetmiştim ben ona hala yanarım...bu arada kota çok yakışmış eline sağlık

Şehnaz dedi ki...

sibelcim harika bir çalışma olmuş...vallahi büyük yeteneksin...ellerine sağlık tatlım..

Gamze Aktan dedi ki...

Yerim senin ingilizceni, yerim senin türkçe düşünüpte çevirip yazışını..Tam Sesice olmuş bence...El emeği işlerini çok seviyorum. içim açılıyor. sıcacık fikirler..ellerine sağlık..
Beni bir görsen bir bilgisayar başında iş yapıyorum, bir fimo masasında...ama böyle güzellikleri kaçırmamaya da dikkat ediyorum.
canım arkadaşım çenem düşük yazdıkça yazarım..bitmez
o fotoğraflarda uzun iş gelmez...
geçmişler olsun, daha dikkatli ol sesiciim..

Gamze Aktan dedi ki...

Bir sürü yazmıştım ve yazdıklarım kayboldu. şimdi kısa keseceğim.. sesim biriciğim yaratıcılıklarına bayılıyorum, başlık gibi.
yerim senin türkçe düşünüp (nasıl oluyorsa) ingilizce yazmana...ooyyiii oyiiii
giden gitmiş
ağlama arkasından
sen dön
işine bak şekerciiimm