Sayfalar

14 Haziran 2009 Pazar

Sevgili Günlük- Nilli Maden Suyu...

Bu kız ne söylese dinlerim, ne yapsa kabullenirim, ne giyse severim ben. Ondan mıdır bilmem ama bu reklama da bayıldım. Her seferinde başından sonuna kadar yeni görüyormuşum gibi kilitleniyorum. Yeşil inanılmaz yakışmış. Fizik güzel, bakışlar güzel, ses güzel, elbisesi, küpeleri, vs... iç açıcı güzel. Enerji veren bir duruşu var. Nil üzerine oynanan tüm reklamların iş yapacağı kanısı var bende. Özgür kızla başlayan, en son Penti çoraplarında gördüğümüz Nil Karaibrahimgil Masuder için oynamış bu kez. Gerçekten oynamış, çünkü zıp zıp yerinde durmuyor. Jingle sözlerini kafadan sabıkalı Ajdar yazmış ama bilmeden, bilmemezlikten gelerek  dinleyin herşey bütünlemiş birbirini. Maden suyunu çok severim zaten, reklama da bayıldım. Çoğu kişi sinir olmuş ama bu sefer ben sevdim. İçim açılıyor onu izlerken. Fresh kız...
Reklam videosu Masuder'in sitesinde.
Hamiş: Bugünlerde çok Ali Saydam gördüm kendimi. Bilinçli değil içgüdüsel bir gidişat bu. 
Arzederim.

7 yorum:

Gamzelim dedi ki...

Evet bende beyenerek izledim gercektende guzel olmus.

zehra dedi ki...

cok hos bır reklam olmus bencede

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Sana katılıyorum ne yapsa seviyorum bu kızı.
Her şey yakışıyor ona.
İyi geceler

Ayca Karaoglan dedi ki...

enerjik şahsiyet :) ekrandan resmen enerji yüklüyor bize :D ajdar'ı keşke duymamış olsaydım :D

Pembe Tatlar dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum herşey çok yakışıyor...

ella dedi ki...

bende beğendim reklamı, dediğin gibi bende çok severim nil'i ne söylese ne yapsa hoşuma gidiyor :)

Barbygirl_here dedi ki...

Dinleyince Ajdar'in sozleri oldugu cok belli oluyormus yahu :))))
Icerim cok
severim cok
cok coook :)))

Bende severim Nil'i, senle ayni fikirdeyim ;)