Sayfalar

3 Haziran 2009 Çarşamba

Sevgili Günlük- Hobi Günlerimiz 1

Sitedeki hobi günlerimizi bugün başlattık.Sabırsız öğrencilerim (komşularım) öğleden sonra masayı kurmuş zımparalamaya başlamıştı bile. Önce aldıkları kutuları boyadık. Onlar kururken etraftaki saksılara sulandık :)
Eline hiç fırça almamış, kenardan bizi izleyen ve sürekli "ama ben el yapmak istiyordum", :) diyen Belma abla sonunda dayanamayıp evdeki küçük saksılarını kaktüs dikmek üzere boyadı.
Sonra hızını alamayıp Neval ablanın çöp küpünü boyadı. Ben de eskitmesini yaptım.
Resme hiç yeteneğim yok diyen Sebla evin girişine koymak üzere boyadığı mumluğu mine çiçekleriyle süslerken...
Boyadıklarımız kururken aklımıza esti, küpçüye gittik. Arabanın bagajını ve kucaklarımızı küpler, testiler, mumluklarla doldurup eve geldik.
Yarınki dersimiz bunlar. Yarın hava sıcaklığı 37 derece olacakmış. Akşamüstü boyamaya başlarız sanırım.
Boyadıklarımızın ufak tefek tamamlanacak işleri var. Yarın tamamlanmış haliyle fotoğraflarını yayınlarım.

9 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Harikasınız. Yapılan işler muhakkak güzel olacak ama en güzeli birlikte yapmak sohbetle, muhabbetle...

ozlemakin dedi ki...

37 derece mi?!
allahim ne bicim bi memleket burasi halen kaZaklarlarla oturuyorum offf :((

eliniZe saglik bu arada tabi, iyi eglenceler..

37 derece ya.. oof of..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Ne kadar güzel.Böyle kalabalıkla ne kadar zevkli çalışlır.Ellerinize sağlık.Çalışmalarınızın bitmiş halini görmek için sabırsızlanıyorum.
Böyle bir öncülük başlatıp insanlara bildiklerini öğrettiğin içinde ayrıca seni kutluyorum.
Hayırlı sabahlar.

kedicibasi dedi ki...

ne güzel arkadaşlarla bberaber yapmak.Ellerinize sağlık.çok scak bir ortamolmuş bir de havalar sıcakmış ortam çok ısınacak desenize:))

sakagun dedi ki...

Komşun olmak isterdim :(

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok eğlenceli olmuştur eminim.
Bugün bizim buralarda çok yağmur var. Umarım sizde hava güzeldir de bugün de devam edersiniz.
Adapazarı'nda mı sizin bu site, çok güzel yeşillikler içinde.

zehra dedi ki...

ooo masallah :))
ne becerıklı komsularsınız sız boyle
ne guzel eglencelı gecıyordur zaman sızınle :)

Sade dedi ki...

Merhaba bu yaptıklarını tebrik ve takdir etmemek elde değil.

Yatay Menü yapmakta de yaşadığın sıkıntıya bir cevap vermeye çalıştım. Daha önce bloglarına Bağlantı Listesi ekleyenlerin karşılaşılabilecek bir sorunla karşılaşıp, yazdığın yol gösterici yorumla konuyu sorunsuz hale getirmeme yardımcı oldun.

Çok teşekkürler.

Yelda dedi ki...

Bayanlar harikasınız
Ellerinize sağlık
Öpüyorum hepinizi