Sayfalar

5 Nisan 2009 Pazar

Erkek Olsaydım-Mim

http://dunbugun1.blogspot.com Dün Bugün arkadaşım beni mimlemiş. Erkek olsam yapacağım ve yapmayacağım 5 şey... Yapmak istemediklerim:
  1. Ayı cinsi bir erkek olmazdım, kibar olmak, temiz ve bakımlı olmak erkeklikten birşey kaybettirmez.
  2. Gezmek denilince aya merdiven dayardım,(tıpkı tüm kadınlar gibi) kendimi yorgunum vs... diye kendimi naza çekmezdim:)
  3. Dertlerimi, sıkıntılarımı içime atmazdım. Canın niye sıkkın? sorusuna herzaman doğru cevabı verirdim. Canımı sıkan annem olsa bile:)
  4. Vıcık vıcık, cıvık, kadın gördü mü yamulan, sadakatsiz bir erkek olmazdım.(lakin aldatmak bence sadece biriyle yatmak değildir.)
  5. Çok tv. izlemezdim.
Yapmak istediklerim:
  1. Sorumluluk sahibi olurdum.
  2. Sabah yataktan şarkılarla, türkülerle, neşeyle kalkardım. (Eşimin en sevdiğim huyu)
  3. Keyif aldığım için yemek yapardım.
  4. Çocuklarımla, eşimle ilgili, sevgili olurdum.
  5. Düzenli, yerine göre disiplinli ve otoriter olurdum.
Tüm mimlerimde olduğu gibi yeni dank etti. Ben de birilerine paslamam gerekiyor ve unuttum yine, şu anda ekliyorum. Embir, Adadenizi, Kapkaracamdankelebek arkadaşlarımı mimliyorum.

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Nerde böyle erkekler ,güzel cevaplar,teşekkürler.
Ya sizi izlemeye kayıt olamıyorum bunun bir çaresi yok mu.

Unknown dedi ki...

İleme kaydı yaptırmak istedüğimde,

(Maalesef site sahibi bu siteye üye olmanızı engelledi.

Farklı bir kullanıcı olarak oturum aç)
diye bir yazı çokıyor karşıma...

mehbup dedi ki...

çok güzel:))Erkek olsaymışsınız eşiniz çok şanslıymış..

sesiber dedi ki...

Dün bugün ama ben kimseyi engellemedim ki, engellemeyi bilmiyorum bile.
Nerede böyle erkekler:))

ella dedi ki...

çok güzel :))

Nurgül dedi ki...

cevaplar harika... nerde böyle erkek, peh...

embir dedi ki...

amanınnn mimlenmişim, bakalım neler olcak :))

Canım kujularda senin için bir ödül var. Bekliyorum

hakki dedi ki...

erkek olsaydınız bunları düşünmezdiniz ki :))

sesiber dedi ki...

Dedim ya işte nerde böyle erkek diye:))