Sayfalar

2 Nisan 2013 Salı

Armut Aplikeli, Puantiyeli Runnerlar



Yaptıklarımı bloga eklerken çok güncel olamıyorum malesef. Armutlu runnerları yapalı çok oldu. Yaptıklarımı yaparken değil fotoğraflayıp dükkanlara yüklerken daha çok yoruluyorum ve çok üşeniyorum. Henüz gün yüzüne çıkaramadığım öyle çok işim birikti ki. Bu yaz festival gibi bir etkinlik olursa bu stok çok işime yarayacak.
 Zeminlerden birinde kırmızı- beyaz, diğerini siyah-beyaz puantiye kumaş kullandım. Yine astarlasdım.
 Bu modelin arkası kırmızı-beyaz yıldızlı kumaş astarlı, 
 Bu ise beyaz-kırmızı iri puantiye kumaş astarlı. 
 Armutları desenli ve düz keçe kullanarak hazırladım. Kenarlarını sutaşı ve keçe bordürlerle süsledim.
Her ikisi de Emek Sensin'de satışta. Siyah-beyaz puantiyeli burada, kırmızı-beyaz puantiyeli burada

11 yorum:

bahcerama.com dedi ki...

ellerinize sağlık.Bence bahçe masalarında kullanılacak neşeli bir ürün olmuş.
sevgiler...

Unknown dedi ki...

Puantiyeli kumaşlarınıza bayılıyorum muhteşem olmuş lar ellerinize sağlık ;)

Unknown dedi ki...

çok güzel ve çok tatlı

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

puantiyelerle bir arada yine cıvıl cıvıl olmuşlar , ellerinize sağlık

hobizublog dedi ki...

hem blogdan hem faceden hem twiterdan hem instagramdan zevkle takip ediyorum dolayısıyla da hep güncel ürünleri görebiliyorum diğer arkadaşlarada tavsiye ederim kumaşlar keçeler tamamda hep söylüyorum sibelcim çekimlerine ve dekorlarına bayılıyorum

Unknown dedi ki...

gerçekten içimden gelerek yazıyorum, gerçekten ürünlerinizin (eserlerinizin) tümü harika şeyler, elinize, emeğinize, yüreğinize sağlık, özellikle kızım bayıldı, çok sever yemek yapmayı, yaptığı yemeği hoş bir masada sunmayı.

sevgiyle kalın...

Bak Bu Harika dedi ki...

Şahane olmuş. Bayıldım. sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

BaşakEralpGür Illustration dedi ki...

Eğlenceli, rengarenk, cıvıl cıvıl..ellerinize sağlık:))

BaşakEralpGür Illustration dedi ki...

Eğlenceli, rengarenk, cıvıl cıvıl..ellerinize sağlık:))

Unknown dedi ki...

Merhaba,
sitenizi şimdi gördüm.
Ne kadar güzel,şirin şeyler,
elinize sağlık..
Şimdi incelemeye devam :))

Unknown dedi ki...

cok hos gozukuyor...
ellerinize saglik
neseli,keyifli olmus
sevgiler