Sayfalar

27 Ocak 2013 Pazar

Ayıcıklı ve Kalpli, Erkek Bebek Doğum Seti

 Hem çok eğlenerek hem de yetişmesi için dua ederek yaptığım ve kargoya teslim ettikten sonra derin bir ohhh çektiğim, üzerine de aldık, çok beğendik telefonuyla tüm yorgunluğumu attığım "Yaman" temalı çalışmamı paylaşıyorum huzurlarınızda...
 Kapı süsünü bunting denilen tarzda hazırladım. Yakında kız bebekler için olanlarını da yapmayı düşünüyorum.
 Lohusa tacını dantel kumaş ve keçe güllleri kombinleyerek yaptım.
 Bu keseleri özellikle büyük ve körüklü çalıştım. İçlerine kutulu sabunlar, çikolatalar ve magnetler konulacak.
 Ayıcıklı ve pötikareli konsepte uygun şirin etiketleri Smart Surprise'dan Ayşegül Hanım, her istediğim detayı tek tek uygulayarak, bu güzel tasarımı ortaya çıkardı ve jet hızıyla basıp yolladı. Buradan da kendisine çok teşekkür ediyorum.
 Keselerin bazılarına isim yazdım, bazılarına yazmadım. Alanların sonrasında da rahatça kullanabilmesi açısından böyle düşünüldü.
 Toplu halde o kadar güzel görünüyorlardı ki ayrılmak zor geldi. Evin heryerinden hala mavi keçeler çıkıyor bu arada :)
 Sepeti hasır kaplayarak yapmayı düşünürken ani bir kararla bu şekilde yapıp bitirmiş buldum kendimi. Bu sepet te farklı renkleri yapılmak üzere listeye alındı.
 Keçe keselerin boy fotoğrafları
Siz de bu ve buna benzer çalışmalarla bebeğinizin doğumu için farklı çalışmalar isterseniz sesiber@gmail.com dan iletişime geçebilirsiniz. 
Benim elimden dikiş geliyor, kendim yapmak isterim derseniz malzemeler için de iletişime geçebilirsiniz.
Emek Sensin dükkanımda süslemek için farklı kıyafetli keçe ayıcıklar, köpekçikler, boy boy kalpler ve çeşitli karakterlerde harfler mevcut. 
Mutlu Pazarlar...

3 yorum:

Kedininİşleri dedi ki...

Supersiniz.ellerinize sağlık.sizi büyük bir keyifle takip ediyorum

Kedininİşleri dedi ki...

Supersiniz ellerinize sağlık sizi büyük bir keyifle takip ediyorum

Kahve Tadında dedi ki...

Hepsi çook güzel, elinize sağlık. Bayıldım.. Tabi el emeği olması daha bi çekici gösteriyor herşeyi. Bende bebeğim olursa ileride, kendim hazırlamak istiyorum herşeyi, bakalım nasip :)