Sayfalar

13 Nisan 2012 Cuma

100 Yaşına Kadar Kullanılabilecek Doğum Günü Panosu...

              Bizim işimiz çok tuhaf aslında. Normal bir dükkan işletiyor olsan, böyle durumlarda kapatıp gidersin. Kapıya bir not asarsın, gelen durumu anlayıp döner. Bir gece önce ve o sabah çok fazla satışım olmuştu. Kesilecek çiçekleri vs. oğluma pasladım, ben renkleri ayarladım, o kesti, paketledi ve kargoladı. O sabah bir runner satıldı ve ben öğlende bu haberi aldım. İlk an kafam durdu, biraz normale dönünce aklım başıma geldi ve dükkanları tatil moduna aldım. Satılan runnerı o gün yapmazsam bir hafta kadar elimi birşeye süremeyeceğimi tahmin ettim. Cenaze Ankara'dan buraya getirilmesi için bekleme aşamasındayken 3-4 saat bir boşluğumuz vardı. Ağlaya ağlaya tamamladım, ertesi gün kargoya verilecek şekilde hazırlayıp bıraktım. Nazımın geçtiği birkaç müşterimin siparişlerini erteledim. Sağolsunlar anlayışla karşıladılar.

       Dükkanların tatil modunun sadece tatil amacıyla kullanılmadığını bu acı tecrübeyle öğrenmiş oldum. Hala boşlukta gibiyiz. Sabah uyanınca ilk aklıma gelen Burcu, gün boyu yaptıkları aklıma geliyor, bazen ağlıyorum, bazen de gülümsüyorum aklımda kalan hoş anılara. Ben üniversiteyi okurken 4 yıl teyzemlerde kaldım. O dönemlerde bağıra bağıra ders çalışıp bizi deli etmesi, ikizinden daha yüksek not almak için sabahları o uyurken kalkıp gizli gizli ders çalışması, kardeşleriyle yaptığı komik kavgaları geldi bugün mesela aklıma, güldürdü beni. Allah ta onu yattığı yerde güldürsün, sevsin, korusun...
        Acı haberi aldığımız günün sabahı, Perşembe sabahı kargoya vermiştim bu panoyu. Tam zamanında teslim etmişim diye düşündüm sonradan. Birgün daha gecikseydi o hafta sonundaki doğum gününe yetişemeyecekti ve ben müşterime çok mahçup olacaktım.
 Bahar temalı doğum günü panosu 1m x 1.5 m boyutlarında. Keçe ve kumaş aplikelerle süsledim. Duvara asılıp hem dekor amaçlı, hem önünde fotoğraf çekilebilecek bir fon olarak kullanılacaktı. 
 Çerçevelerin içine fotoğraf konulabilecek şekilde monte ettim.
 Uğur böceği, kelebek, tabii ki kuşlar, tırtıl, güneş, keçe çiçekler, yo yo çiçekler, ağaç dalı, bahçe çiti, yapraklarla süsledim. ( Bu bonkörce kelimeler google için )
 Kenarlarını sutaşıyla tamamladım. 

 İsim yazan bannerı keçe üzerine kumaş ve keçe harflerle çalıştım. Banner zemine monte edilmiş değil. İstenildiğinde çıkarılıp takılabiliyor.
 Tak-çıkar olayı rakamlar için de geçerli. Sadece yaş belirten sayıları da tak-çıkar şeklinde hazırladım. Bu şekilde 1 yaşından 99 yaşına kadar :) kullanılabilecek bir banner oldu. Allah Azra bebeğe uzun ömürler versin...
Daha fazla ve büyük boyutta fotoğraf için Facebook sayfama tıklayabilirsiniz.       

6 yorum:

Marifetli Cadı dedi ki...

ah canımmm yeni gördüm postu kusura bakmaaa, başınız sağolsun tatlım, çok acııı; inan kendi acım kendi yaram gibi paylaşıyorum...mekanı cennet olsun, nurlarla dolsun...............

AsOrTiK dedi ki...

o acılı gününde bile harikalar yaratmışsın sevgili sibel. tekrar başın sağolsun, mekanı cennet olsun:(
pano çok güzel ve işlevsel, eline sağlık. azra bebeğin yeni yaşı kutlu olsun.
sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

Sibel başın sağolsun . Facebookta gördüm aile fotoğrafınızı. Nur içinde yatsın (kuzenin sanırım) , Burcu.
Ayrıca acının içinde düşündüğün iş disiplinin seni çok özel kılıyor.
Doğum günü panosu harika olmuş

hobizublog dedi ki...

canım başın sağolsun..üzüntünü okurken bende hissettim..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Sabırlar diliyorum canım nurlar içinde olsun:(

Pano tablo gibi harika olmuş ellerine sağlık

SEMYIL dedi ki...

sibelcim,başın sağ olsun,çok üzüldüm ama sözün bittiğ nokta işte.