Sayfalar

4 Kasım 2011 Cuma

Mutlu Bayramlar!!!

       Ne zamandır elim yeni yazı girmeye gitmiyor. Her sabah milletçe kötü haberlere uyanmak şevkimi kırdı. Hiçbirşey değişmiş değil. Yine kötülüklerle, rezilliklerle gitgide dibe vuran insanlığımızla geriye sayıyoruz.
Tüm bunların yanında hayat devam ediyor. Kös kös oturmak, düşünmek, sosyal medyada, mitinglerde bağırıp-çağırmaktan başka yapabildiğimiz birşey yok. Belki size mucize gibi gelebilir ama ben bir kurtarıcı bekliyorum. Başka türlü yaşama sevincim kalmıyor. Önümüzde güzel günler, aydınlıklar olduğunu hayal ediyorum. Tüm insanlığın insan olduğunun farkına varıp, insanca davranışlar sergilemesini, dünyada huzur, mutluluk, eşitlik ve adalet olmasını tüm kalbimle diliyorum. Çok akıllı yaratıklarız ve bu aklımızı olumlu alanlarda kullanmamızı diliyorum. Şu haliyle nerseinden tutsak elimizde kalan bir dünyayla karşı karşıyayız. Sadece bizim ülkemizde değil tüm insanlarda feci bir dejenere var. Farkındalığımız arttığı sürece dünyayı değiştirebileceğimize inanıyorum. Güzel şeyler düşünelim, ümit edelim, hayal edelim, birbirimize samimi hislerle gülelim, arkadan değil yüzüne konuşalım, kuyu kazmayalım, nispet yapmayalım, sağ gösterip sol vurmayalım. Menfaate insan satmayalım. Özenti değil, kendimiz olalım. Kendimizi sevelim, kendimizi sevmemiz için gerekli tüm huyları, özellikleri, ruhu kendimize yükleyelim.
       Önümüz bayram. Nasıl ki Ramazan Bayramı söylenildiği gibi Şeker Bayramı değilse, Kurban Bayramı da Et Bayramı değil... Bilincine varalım. Maneviyatta yükseliş, insanlığı yükseltir.

    Yazacak çok şey var ama işim de var. Bayramda sayfamda renk olsun istedim. Dün yaptığım ve sahibine yolladığım nar, nazar boncuğu, kalpli bereket kuşlarımı ve saksı süslerimi paylaşıyorum...



 Mutlu Bayramlar!!!

16 yorum:

Sevinç Yalınkılıç dedi ki...

Sibelcim çok güzel olmuş cıvıl cıvıl tam bayranlık.... MUTLU BAYRAMLAR ...hepimize ülkemin daha güzel günler göreceği nice bayramlar olsun sevgiler:))

Fatma dedi ki...

Mutlu bayramlar:)

AsOrTiK dedi ki...

içinizi ferah tutun, umudunuzu yitirmeyin lütfen...
iyi bayramlar
sevgiler

leyya dedi ki...

ne güzel özetledin halimizi.inşllh diyorum ben de inşllh.

süslerine ne diyebilirim ki.harikaaa,çok güzel vs yavan geliyor.eline sağlık güzel arkadaşım.

Unknown dedi ki...

mutlu bayramlar..bu kuşlarda pek güzel..

Ada Deniz dedi ki...

mutlu bayramlar:))

zihni örer dedi ki...

iyi niyetli dilekleriniz elbette moral veriyor, motive ediyor insanı. ama bilirsiniz ki, kötülükler dünya kurulalı dileklerle değil, bileklerle yıkıldı. bundan sonra da öyle olacak. "mitinglerde bağırıp çağıran..." muhalifleri kötü manzaranın figürü değil de canlı protestocusu, kötü düzenleri aynen sizin burada vurguladığınızın biraz daha somut göstergesi olarak düşündüğümüzde, sanırım kötülerin korkusu olabileceğiz. yalnızca bundan ibaret değil elbette düze çıkmanın kriterleri....

Kurban Bayramı gerçek anlamda icra edilse, açlık ve biriktirme tutkusu son bulsa; en azından bir sembol ya da başlangıç olarak, sanırım o tespit ettiğiniz "dibe vuran insanlık"ın ayakları tabana değdiğinde, yükselişi de o kadar hızlı olacak. Dediğim gibi bunlar dilekle değil, politik anlamda tabuları zorlayarak ve yıkarak gerçekleşecek.

Mutlu hayat ve mutlu Bayramlar diliyorum size (burada ancak dileyebilirmişiz ancak:))

emelden.blogspot.com dedi ki...

Yazınıza tüm içtenliğimle katılıyorum.Cicilerinize ise her zamanki gibi bayıldım.İyi günlerde kullanılsın, uğur getirsin.
İyi bayramlar...

pelinpembesi dedi ki...

iyi bayramlar canımmm...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

mutlu bayramlar inş. Ülkemiz içinde senin renklerin kadar güzel günler diliyorum sevgiler canım

Aynur Dereli dedi ki...

hissettklerine tüm kalbimle katılıyor mutlu bayramlar diliyurm.

Aynur Dereli dedi ki...

hissetklerine tüm kalbimle katılıyor mutlu bayramlar diliyorum.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Tüm dileklerine yürekten katılıyor sevdiklerimle, sağlıkla ve barış içinde geçecek bir bayram diliyorum.
İyi bayramlar...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Sanada mutlu bayramlar:)

nrhnmrl dedi ki...

İyi bayramlar

Nilgün Komar dedi ki...

güzel günler sarsın dört bir yanımızı bundan sonra...

mutlu bayramlar