Sayfalar

18 Haziran 2011 Cumartesi

Sevgili Günlük- Önizleme Arabalı Keçe Bebek Kapı Süsü ve Birkaç Küçük Mutluluk

       Pazartesi kargoya vermem gereken bir sipariş. Hazırdaki modellerim yerine farklı istekleri olan, beni özgür bırakan müşterilere bayılıyorum. Canım sıkılmadan, kendimi tekrarlamadan çalışıyorum bu şekilde.
       İnternette iki yerden keçe alıyorum. Biri Hobi Keçe, diğeri Kumaşçı. İkisinde de farklı tonlar mevcut. Daha önce Kumaşçı'dan aldığım renklerin devamı gerekiyordu. Dün oldukça geç vakit sipariş verdim. Bugün elimdeydi. Fatura zarfından bir de bu güzel sürpriz çıktı. Ne hoş değil mi?
        Fatura zarfından bir de bu güzel sürpriz çıktı. Ne hoş değil mi?
       Bugünün güzel olaylarından biri daha :) Geçen yıl daha önce ne kendimizde, ne de kendisinde görmediğimiz notlarla bizi şoke edip bütünlemeye bile kalan oğlum bu yıl teşekkür belgesi aldı. 1 yıl teşekküre, takdire ara verince pek kıymetli oluyor. Yoksa aldığı notla başarıyı doğru orantılı gören ebeveynler değiliz. Şu an okuduğu okulun öğretmenleri gerçekten benzerlerine göre oldukça zorluyor, bunun olumlu getirilerini üniversitede görecekmişiz. Mezun olanlar hep böyle söylüyor. Bu arada hızla üniversiteye yaklaşıyoruz.Ne zaman büyüdü hala anlamış değilim.

       Çocuklarınızı (özellikle de erkek çocuklarınızı) küçükken bol bol sevin, lakin büyüyünce pek cool takılıyorlar, öyle her zaman öptürmüyor, sevdirmiyor, mıncıklattırmıyorlar kendilerini. Daha önce sevdiğiniz, öptüğünüz bembeyaz, bıdış bıdış ayakların, bacakların yerini 2-3 yıl içinde kocaman kıllı bacaklar alıyor :) Güçlü kollarıyla onlar sizi havalara kaldırıp hoplatıyorlar. Bu arada oğlumun küçülen jeanleri artık bana oluyor, boylarını kısaltmak kaydıyla :) Anne olmak ne güzel... Pazar günü de babaları konuşuruz.

4 yorum:

Nedret dedi ki...

Evet Sesiber'ciğim oğlun konusunda çok haklısın:)) Butçuklarını doya doya öpüp sevemeden kıllı bacak oluyorlar:))) Şimdi sakalların arasından yanak arıyorum öpmek için:)) Başarısı için tebrik ediyorum kendisini:))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Tebrik ederim Sibel'ciğim. Başarıları daim olsun çocuklarımızın inşallah...

Ada Deniz dedi ki...

Sesiber ben Ada'da şimdiden yaşamaya başladım bunları. 9 yaşında bu arada Ada ama artık öyle kucağıma gelip kedi gibi kıvrılmıyor, zorla....Tebrik ederim oğlunu:))

Nilgün Komar dedi ki...

oğluşunu tebrik ederim.. allah yolunu açık etsin!