Sayfalar

16 Şubat 2011 Çarşamba

Sosis Köpek Kasnak Panolarım

       Uzun zamandır çalışmak istediğim bir figürdü dachshund cinsi köpekler. Çizimi de çok kolay. Yatay bir sosis çizip, uzun burunlu bir kafa, kuyruk ve ayaklar ekliyorsunuz o kadar...
İlk çalışmam buydu. Düz aplike çalıştım. Ayaklar, kuyruk ve kulak keçeden. Daha önce beyaza boyadığım kasnaklara geçirip sabitledim.
 Kırmızı puantiyelinin ayak ve kuyruğunu bütün çalıştım. Aplike dikişini bitirmek üzereyken aklıma geldi. İçine elyaf doldurdum. Boyutlu aplike çalışmış oldum... Burunlarını kumaş ponponlar hazırlayarak yaptım.
 Boyutlu oluşu çok daha sevimlilik kattı figüre. Ailecek çok sevdik kendisini :)
 Mavi çizgili olanın çapı 23 cm. Kırmızı puantiyelinin çapı 20 cm.
     
Bebek, çocuk odalarını, neşeli ortamların duvarlarını süsleyebilecek, bu dekoratif panoların her ikisi de Pasaj ve Emek Sensin'de satışta...     

19 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bebek odası için yaptığın kapı süsüne de bayılmıştım ama bu köpüşler var ya, resmen bayıldım, çok neşeli... Ellerine sağlık Sibel'cim.

Banuca dedi ki...

Sesicim, çok şirin olmuş köpeklerin, bayıldımmmm, bereketi bol olsun satışlarının:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

3 boyutlu olması cok hoş olmuş hele burnu cıkmış ya biraz dışarı cok begenedim..:)

ÖZLEMCE dedi ki...

çok sevimlilerr.çok beğendimmm.emeğine sağlık

fiamma dedi ki...

Çok sevimliler,ellerine sağlık...

Mrsgul dedi ki...

cok guzeller ellerine saglik..

3prenses dedi ki...

ay çok tatlı.hele ponpon burun:))süpersin..

GÖNÜL dedi ki...

çocuk odalarına harika bir çalışma süpersiniz

Ada Deniz dedi ki...

çok sevimliler

Beyaz Kkelebek dedi ki...

ay bunlaar ne tatlı şeyler .Renkleride pek şeker valla ne demeli emeğine sağlık.

Sevgilerimle
ASD

gez gör arpacık dedi ki...

Özellikle maviliye bayıldım, ellerinize sağlık.

BAHAR dedi ki...

acayip şirinler

Nilgün Komar dedi ki...

hevhev... hev..

sesiber dedi ki...

Serapcım, Banucum, ÇocuklaÇocuk, Özlemcim, Şulecim, banurose,İlkaycım, Gönülcüm,Ada Deniz, Selincim, Lila Hand Craft, Bahar, Nilgüncüm çok teşekkürler yorumlarınız için. Ben de çok sevdim bu figürü:)

keskin makas dedi ki...

çok güzel olmuş bayıldım hayırlı satışlar...

Gulsen dedi ki...

çok sevimli olmuş ellerine sağlık sesi :))

Fikir/Siz Yazılar dedi ki...

Çok şeker çok cici olmuş, emeğine sağlık, sevgiyle muhabbetle kal.

fikr-i alem
hobibox

Fanny dedi ki...

hola me encanta tu blog , haces csas preciosas te felicito .

sesiber dedi ki...

Keskin Makas, Gülsen, Hobibox çok teşekkür ederim:)
Fanny, muchas gracias por la visita y comentarios