Sayfalar

19 Ocak 2011 Çarşamba

Geri Dönüşüm- Klavye ve Mouse Bilek Yastığı

        Oğlumun eskiyen klavye ve mouse bilek yastıklarını yeniledim. Bu sefer bir sweatshirtü doğradım. Tshirt ve sweatshirtler bu iş için çok pratik. Genelde önleri yazılı, resimli oluyor zaten. Bu resimli, yazılı bölgeyi kullanıyorsunuz. Yan dikişleri hiç bozmadan desenin ya da yazının istediğiniz bölümünden 18 cm. kadar genişlikte kesip uzun kenarları dikiyorsunuz. Dikişte 10 cm. kadar açıklık bırakıyorsunuz ki, sonra buradan strafor doldurabiliyorsunuz.
 Mouse yastığı için de şekildeki gibi kesim yapıp yine dikip içini dolduruyorsunuz...
Sonra da bileklerinizi konfora, ergonomiye doyuruyorsunuz :)
Daha önce yaptığım geri dönüşüm klavye ve mouse bilek yastıklarım burada

7 yorum:

Ayşe SEVEN dedi ki...

Oğlummuuuu, kendimi aldatılmış insan gibi hissediyorum, neden. Gözümde seni o kadar küçük biri olarak hayal ettim ki. Sen Üniversiteye giden bir genç kızdın ya, ne zaman evlendin ve oğlun oldu hahhahhah

sesiber dedi ki...

:))))İnan sesle güldüm Ayşe:)) Napayım, var işte, hem de 16 yaşında. Bense 39 yaşında bir gencim:))

Unknown dedi ki...

gençsin,süpersin ne fikirler geliyor aklına maşallah

Ayşe SEVEN dedi ki...

Oooo yinede küçükmüşsün ben senden büyüğüm.Bu iş çocukların arsında söylenen "benim babam senin babanı döveri" hatırlattı nedense. Bende çok güldüm ilk yorumu yazdıktan sonra

sesiber dedi ki...

Neşe ablacım çoook teşekkür ederim:)

Ayşe, eh ödeştik o zaman:) Ben de seni küçük sanıyordum:))

Nil dedi ki...

Böyle yastıkların varlığından ilk defa haberdar oluyorum. İlk gördüğümde yüzümdeki ifadeyi görmenizi isterdim :)

sesiber dedi ki...

Küçük Mucizem, çok yıllar önce hazır satılanlarını görmüştüm. Son zamanlarda da jellileir satılıyor ama kendin de yapabilirsin işte:)