Sayfalar

9 Aralık 2010 Perşembe

Öylesine...

       Bu aralar siparişlerim sıklaştı. Gündüz hiçbir iş yapılmıyor. Sadece ev işi, yemek, PTT ve tuhafiye, kırtasiye derken akşam oluveriyor. Akşam yemeği sonrası, çayımı da alıp masamın başına geçip zevkle çalışıyorum. Arada çerez, meyve servisi ve iki muhabbet arası verip tekrar işe dönüp, siparişimi tamamlayıp, ohh dedikten sonra kendime zevk için ekstra işler çıkartıyorum.
       Genelde tüm siparişlerimin yanına ufacık ta olsa benden birşey koyarım. Bazı sipariş sahiplerini şahsen tanımasam bile önceden yapılmış, kenarda duranlardan değil de, kendimden o an kopan birşeyler yapmak istiyorum. Akşam hazırladığım iki siparişin kendimden kopanları da bunlar oldu...

       Gece çekilen fotoğraflar bu kadar oluyor. Aslında bu kuş capcanlı bir pembe. Geceden paketleyip sabaha yetiştirmek zorunda olduğumdan gün ışığında fotoğraf çekme imkanım olamadı. Bakalım sahipleri beğenecek mi?

6 yorum:

Unknown dedi ki...

SESİCİĞİM,ALAH KUVVET VERSİN.BOL SATIŞLARLA BİRLİKTE.
O KÜÇÜK İLAVE GÖNLÜNÜN CÖMERTLİĞİNİ GÖSTERİYOR.ALAN KİŞİYİ DE AYRICA MUTLU EDİYOR.BEN ÇINARDAN SAKLIYORUM İNAN.

GÖNÜL dedi ki...

ÇOK GÜZEL.... NE KADAR ZARİF BİR DAVRANIŞ :)
SEVGİLER

Ada Deniz dedi ki...

çok şirin bunlar

tarchinbyseden dedi ki...

Beğeneceklerinden eminim :) yine çok güzeller. Öylesine diye başlık atmışsın ama hiç de öylesine görünmüyorlar, belli ki gönülden emek verilmişler. Fotoğrafları buraya koymadan önce renk ayarı yapabilirsin. ben genelde picnik.com da yapıyorum, face'e de direk atıyor o zaman rahat oluyor ;)

sesiber dedi ki...

Amin Neşe ablacım :) Aman yok saklama kullan. Yine yaparım.

Gönül, çok teşekkür ederim:)

Ada-Deniz, çok teşekkürler:)

Tarcın, çok teşekkür ederim:) Zaten fotoğraflarla oynamadan yüklemiyorum, Picasa kullanıyorum ben de. Fakat gece çekilen fotoğraflar, özellikle baskın renklerde ve keçede çok zor fotoğraflanıyor. Bununla mesela ne kadar oynarsam oynayayım bu kadar oldu. Picnic'i geçen denedim ama Picasa'ya elim alıştı ya, zor geldi ilk anda.

Unknown dedi ki...

beautiful