Sayfalar

2 Nisan 2010 Cuma

Sevgili Günlük- Nisan Ne Güzel Başladı...

Cic Team'ın gediklisi oldum sanırsam... Yine benim bir ürünüme yer vermişler.

       Öğleden sonra siparişleri postaneye götürüp, uzun bir bekleyiş sonucu muradıma erdim. Oradan arkadaşlarımla buluşmaya gittim. Muhabbet süperdi. Karnım ağrıdı gülmekten. Giderken müthiş sıcaktı, gelirken yağmurdan göz gözü görmüyordu.

       Gelir gelmez maillerime baktım Ne güzel ve ne çok yorumlar yazmışsınız. Hergün yarışmalara katılmak isterim ben bu gazla :) Yakında BÖ 2010 (blog ödülleri) başlıyor. Ben yine seçim meydanlarına :)...

       Akşama ve hafta sonuna çok uzaklardan, çok sevdiğim  misafirlerim var. İlk fırsatta yorumlara döneceğim. Bu arada bir satış daha olmuş Etsy' den. Üstelik yeni dükkandan (Sesideco'dan).

       Günler çok hızlı geçiyor, Nisan hemen bitecek diye korkuyorum. Bahar geliyor, içim kıpır kıpır. Yeşil erikler de çıkmış :) Bahar dalları coşmuş. Yazlık eve geçen yıl diktiğim erguvan ağacı fidesi yaprak vermiş. İlk kez elimden bir ağaç tuttu. En çok ta buna seviniyorum. Çilekler daha bir çileğe benziyor ama ben 15 gün daha eve çilek sokmamaya kararlıyım.

Kalkıp bir tatlı yapmam gerek. Ne yapacağıma karar veremedim ama vakit te geçiyor.

8 yorum:

Derya dedi ki...

Tebrikler.. senin adına çok sevindim ve başarılarının devamını dilerim.. sevgilerimle

DenDen dedi ki...

oh oh ne güzel bu haberleri duymak, başarılarının devamını takip ediyoruz

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Sevgili sesiber
Sevincini paylaşıyorum.Her şey gönlünce ,satışın bol olsun.
Sevgiler:)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

sper haber, dün tebrik edemedim bugün tebrik edeyim. Tebrikler Sibel abla :) Daha güzel başarılara inş.

Gala Sanatevi dedi ki...

Tasarımlarınızın güzelliğinden ve dahada güzelleşeceğinden hiç şüphe yok zaten! Bir de bunların böyle takdir edilmesi büyük bir keyif olmalı. SEvgiler...

Stil Direktoru dedi ki...

Çok seviniyorum bu tarz haberlere biz Türk blogger adına ve sevdiğim dostlarım adına tebrikler Sesoşum

leyya dedi ki...

tatlım seni yürekten tebrik ediyorum.inan ben de bekliyordum birinciliğini .bizim kızlar sesiyi desteksiz bırakmazlar diyordum:))oldu işte:)ne güzel anlatmışsın duygularını .buna hiçkimsenin narsizm ya da ukalalık gözüyle bakacağını sanmam öyle içtenki yazın sanki ben kazanmışım gibi hissediyorum:)tebrik ediyorum tekrar.başarıların artarak devam etsin heep böyle yüzümüzü ak çıkar..

Cocukla Cocuk dedi ki...

Tebrikler Sesi'cim, nisan, mayıs,... hepsi güzel gelir sende bu enerji oldukça