Sayfalar

22 Ağustos 2009 Cumartesi

Sevgili Günlük- Tatil Gitti, Ramazan Geldi...

Tatilden kalan birkaç foto daha... Erkekim benim :)
Su yatağında güneşlenme olayını iki yıldır keşfettim. Şimdi sezlongda, minderde pişe pişe yatacağına su yatağında havuzda yatarak serin serin ve çok güzel yanılıyor.
Biz Ramazan arifesi döndük. Şirince'ye ait fotoğraflar kaldı, onları da bir sonraki postta yayınlarım. Dün orucun ilk günü münasebetiyle biraz sersem geçti. İkindiye kadar süperdim ama sonraki klasik baş ağrısı her sene olduğu gibi yine oldu, ki ben buna çaybaşım tuttu :) diyorum. Gerçekten de açlık,susuzluk değil de kafeinsizlik başıma vuruyor. İftar sonrası komşumun verandasında su gibi çay içip, 1 saat yürüyelim, diye sözleşip, üstbaş değişmeye eve girip kendimi kanepede sızmış buldum.
Sahurda kendime sert bir espresso yapıp yemek üstüne içtim. Şu an itibarıyla bomba gibiyim.
İlerleyen günlerde yine bol yemekli postlara hazır olun. Ramazanda ben içimdeki aşçıyı çıkarıyorum ona göre :)
Herkese hayırlı Ramazanlar, oruç tutanlara kolaylıklar ve ibadetlerimizin, dualarımızın kabulunü, sadece aç kalanlardan değil, maddi-manevi arınanlardan olmamızı tüm kalbimle dilerim.

5 yorum:

SEMYIL dedi ki...

sibelcim hoşgeldin. ramazan temennilerine aynen katılıp AMİN diyorum:))
resimdeki yakışıklıya bayıldımmm:))
allah bağışlasın.
tariflerini bekliyorum. şu hergünkü
"ne pişirsem" sendromuma çare olursun.

Paşa dedi ki...

selam hoş geldin hayırlı ramazanlar diliyoruz dualarına amin diyorum ..

zehra dedi ki...

ne guzel tatıl fotografları :)
_______
hayırlı ramazanlar gecırdıgınız en guzel ramazan olması dlegı ıle

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım resimlerin hepsi çok güzel.Her şeyin bir sonu var.Allah güzel tatillerin tekrarını getirsin inşallah.Hayırlı ramazanlar.

Syhn dedi ki...

ramazanda bende her türlü tarifi denemeye açık oluyorum. neden acaba :)
hayırlı ramazanlar...