Sayfalar

27 Ağustos 2009 Perşembe

Peçete Dekopajı Tepsim...




Bu miniş tepsim yaklaşık 8-9 yaşlarında. Deprem sonrası delirmemek için gittiğim ahşap boyama kursu sırasında, kursta yaptıklarımla yetinemeyip evde boyamıştım. İlk peçete dekopajı denememdi. Peçete de taaa çocukken kardeşimin yaptığı peçete koleksiyonundan tırtıklama :)


Yağ yeşili boyayıp üzerini doreyle eskitme yaptım. Desenli kısma henüz tutkal ıslakken toz simler döktüm. Fotoğrafta belli olmamış.


Fincanları kardeşim doğum günü hediyesi almış.
Akşama iftar davetim var. 1 saat önce kalktım. Yüzümü yıkayıp aşağı indim. Ahududu kompostosu kaynattım, yoğurtlu semizotu salatası yaptım. Bir sürü işim var ve ben oturmuş post yazıyorum. Rezil ben. Yatağımı bile toplamadım. Dün akşam iftardan sonra bahçede çay içerken yaprak sardım. Gece geç vakite kadar oturup ufo sandığımız gök cisimlerini inceledik, depremi konuştuk, gergin uyudum biraz.

Neyse, menüde yoğurt çorbası, mücver, fırında soslu biftek(benim özel tarifimdir), kremalı patates, erişte (gerçek ev yapımı), ortaya da kiremitte kaşar-mantar, közlenmiş kırmızı biber, semizotu salatası, göbek salata ve bilimum iftariyelikler olacak işte... Tatlıyı eşim alacak. Bu misafirlerimiz buranın tatlılarını pek seviyorlar yoksa güllaç yapacaktım.

Evet ben artık başlayayım...

10 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Tepsi ayrı şık fincanlar da ayrı şık afiyet şeker olsun ablası

şirinem dedi ki...

ooo menü oldukça kalabalık şimdiden kolay gelsin bakalım tepsinde harika olmuş ellerine sağlık fincanların zarifliği ve şıklığıda bir başka :)

Özge Akaydın dedi ki...

Peçeteler süper olmuş, bi öğrenemedim o işi :))
Sibelcim benim dikkatimi çekti menün ne kadar kalabalık...oruçlu ağzınla o kadar hazırlık hem sana yazık hemde o kadar çeşit yenmeyince günah be şekerim...Hani orucun değeri yokluğu anlamaksa,bunu iftar sofralarındada yaşatmak lazım diye düşünüyorum...1şahsen 1 salata 1 zeytinyağlı,1 çorba 1 pilav vs,yoğurt ve ana yemekten öte geçemiyorum...özelliklede geçmiyorum..

Gülen Tezer dedi ki...

Dekopaj mekopaj anlamam ben, sadece çok güzel olmuş dedim gitti.
Deprem sonrası hangimiz çıldırmadıkki:( Hala tedirgince ve önelemsizce yaşadığımız deprem korkumuzun ancak bilinçle ve denetimlerle bir parça olsun giderileceğini düşünüyorum.
Bu menüyle yemekteyiz programına örnek teşkil edeceğini biliyor musun?
Kolay gelsin ve afiyet olsun.
Not: Rezil biri değilsin :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım tepsinin desenini çok beğendim.Osmanlı desenleri gibi.Fincanlarda çok şık.Yemeklerinde güzel olduğundan eminim.Afiyet olsun.
Sevgiler...

Nedret dedi ki...

Hey be Sesi'ciğim,maşallah elinden gelmeyen yok.Bu hobi işlerine nedense hep ahşap boyama ile başlanıyor.İyi yapmışsın.Travmaları atlatmak için en iyi yol bence de bu tür işler.Ellerine sağlık.Peçetenin deseni işin yarısını bitirmiş.Çok güzelmiş.Sen de hakkını vermişsin.
Bu sofrada insan iftarı bekleyemez ayol.Günaha mı sokacaksın milleti:)))

mineal dedi ki...

Canım benim,sen ne yaparsında güzel olmaz,kokusu ta burnuma kadar geldi,soslu biftek tarifin çok özel değilse öğrenmek isterim.
Bende iftar sofralarında tadın yanında görsellik çok çeşitlilik, ve damak hoşluklarını tercih edenlerdenim.Eşim tüm sofraların çok özenli ama ramazan sofraların başka güzel şeklinde beğenisini dile getirir.Sunumunda senin kadar zarif ve eşsiz.

sesiber dedi ki...

Minecim bugün hep aklımdan sen geçtin.
Soslu bifteği yarın yazayım olur mu?
Ben de miktarı az ama çeşidi çok tutmak taraftarıyım.
Bir de ben de her akşam misafir varmış gibi özenle hazırlanırım. Şenlikli oluyor di mi iftar sofraları...

Özgecim için rahat olsun. Bizde israf olmaz. Dediğim gibi miktarı az yapınca çeşit te hoş oluyor. Mesela bu akşamkilerden geriye bir öğünlük yemekler kaldı, yarın rahatım yemek yapmayacağım.

Edacım çok teşekkürler.

Şirinem kalabalık menüydü ama yorucu birşey yoktu, hiç yorulmadım, çok sağol.

Şanslıcım çok teşekkür ediyorum.

Gülenim bıcağın yerinden sen notumu kırdın, bir çatal da eksik koymuşum, annem de kırdı notumu, bak işte rezil ben:)) Sağol canımmm.

Nedret abla teşekkür ederim. Peçeyeyi ben de çok sevmiştim, tekti ne yazık ki. Ben bugün oruçlu değildim, gittim geldim yedim zaten :)

Unknown dedi ki...

tepsiyede fincanlarada bayıldım harikalarr

Cocukla Cocuk dedi ki...

Peçete koleksiyonunda kalacağına iyi ki tırtıklamışsın, muhteşem olmuş.