Sayfalar

15 Haziran 2009 Pazartesi

Kuşevim ve Çakma Kuşlarım...


       Daha önce yaptığımdan    bahsettiğim   kuşevimi geçtiğimiz haftalarda yerine yerleştirebildim. Önce verandanın ahşap direklerinden birine takmıştım. Sonra ne yapsam da bahçeye alsam derken, pencerelere sineklik takmaya gelen ustaların bıraktığı çıtalar kafamda ampul yandırdı. Çıtaları önce kuşevine, sonra da yere çaktık. Birkaç gün sonra da boyadım. Boya aynı renk olmadı ama evde olan buydu. Boyadım işte. Yakında güneşten, yağmurdan hepsi aynı renk olur sanırım. Kapısına da Euroflora'dan aldığım kuşlardan birini taktım. Bir ara unutmasam da kuş suluğu alıp taksam bir yerine. Şimdilik Bıdığın su kaplarından birini yere koydum.

       Kuşevlerine kuş girmesi için arkasına da delik açılması gerekirmiş. Komşularım söylemişti. Arkasını da kuşbaşı kadar deldik. Henüz kiracı yok. Ekmek, bulgur vs... koyuyorum. Yiyip, içip gidiyorlar...







Bu kuşlar ve mantarlar da Euroflora'dan . Altlarında teller var. Zemine bu sayede kolayca tutturulabiliyorlar. Kuşların gerçek kuş olmadığını kuşlar bile anlamıyor. Yanlarına geliyorlar sürekli. Mantarları da ilk gören kesinlikle gerçek sanıyor. Kapı süsleri de yaptım bu malzemelerden.
Hepinize mutlu haftalar.

5 yorum:

Şehnaz dedi ki...

canım harika birşey olmuş bahçende çok güzelmiş.hele mantarlar.ne kadar güzel.o bahçede güzel marifetlerini keşfetmen dileğiyle.insanın yaratıcılığı bile gelişir.sevgiler canım.kekcafe

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Hepsi güzel; bahçe, kuş evi , kuşlar... Ama en şirini mantarlar :) bayıldım onlara. Güle güle bakın mı desem ne desem :)

harosa dedi ki...

ay ben bayıldım bunlara ne kadar güzel olmuş ellerine sağlık canım yalancı cennet gibi bir bahçe

sakagun dedi ki...

Mantarlar harika. Ben de gerçek sandım.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel olmuş eline sağlık.Bahçenin her yeri rengarenkdir senin.Ama kuş evini koydunya bahçeye hep gözün takılıyordur. kuş evi sahiplenecekmi diye.En kısa zamanda kiracını bulursun inşallah.
İyi geceler