Sayfalar

27 Mart 2009 Cuma

Başlık Bulmak İçin Zorlayamadım Kendimi...

     Üzülerek söylüyorum ki; artık ümidim kalmadı. Çok ta normal görmüyorum bu durumu. Bu ülkenin tüm kafası çalışan, mücadeleci, olumlu düşünen çok sevilen insanlarının başına neden hep benzer olaylar geliyor. Nasıl oluyor da koca helikopter kaç gündür bulunamıyor? Aklıma geldikçe gözyaşlarımı tutamıyorum. O kadar sevilen bir insan ki adaylığını koyduğu ilden, bağımsız seçilebiliyor. O kadar seveninin duaları onunla ve yanındakilerle olsun diliyorum. Sabah biraz seçim anketlerine bakıp, bugünün Cuma olduğu aklıma geldi ve TRT 1' i açtım. Cemalnur Hoca'yı dinlemek için. Açtığımda bir şiir okunuyordu. Muhsin Yazıcıoğlu' nun şiiriymiş. Kendisi için yazılmış gibiydi. Gözyaşlarımı tutamadım. Arkasından Cemalnur Hocam' ın güzel anlatımıyla sarhoş oldum. Ardından adını bilemediğim Azeri bir sanatçının müthiş sesiyle yorumladığı Ayrılık' tan tekrar gözyaşı moduna geçtim. Allah yakınlarına kolaylık versin, böyle beklemek çok zor. Eşi ve kızı da arama çalışmalarına katılmış. Allah'ım yaşıyorlarsa onlara güç ver. İnanmak istiyorum. Hayırlısını diliyorum:..

9 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

off sesi'cim offf yazacak o kadar şey var ki, ama elim gitmiyor... allah yardımcıları olsun... ben hala hayatta olmalarını umuyorum...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Aynı duyguları paylaşıyorum canım...Çok üzgünüm bilmiyorum haksızlıkmı yapıyorum ama nasıl bulunamaz avrupada olsa çoktan bulunmuştu.Her yeni yaşadığımız olayda acemilik yaşıyoruz..ALLAH hepsini ailelerine bağışlasın .
AMİN

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Bugün ara ara gazetelerin internet sitesine girdim. Acaba bir haber var mı diye :( Aklım almıyor benimde koca helikopter yer yarıldı yerin dibine girdi sanki. Allah insanı zorda bırakmasın. Bu ülkede yaşamamız şansa kalmış gerçekten.

sesiber dedi ki...

Helikopter ve 5 ceset bulunmuş. Hem de köylüler tarafından hiç aramadıkları biryerde.

hobigiller dedi ki...

çok yazık ya.benimde üç gündür nevrim bozuk.muhabirin telefon konuşmalarından sonra en azından sağ kalanların kurtulma umudu varken ulaşılamamak çok feci.ne diyelim allah rahmet eylesin.yakınlarına sabırlık versin.ülkemizin başı sağ olsun.

nalan dedi ki...

iki gündür aklım başımda değil, her olayda kesin yargı koyan ve hep haklı çıkan kocam bile bir umutla bekliyor.şuan itibarıyla 5 i maalesef ölü bulundu.
o bölgenin mağaraları varmış bir umut var mı desem.içim mucize istiyor.
yürğim ölenlerin aileleriyle yasta

serrose dedi ki...

Olenlerin basi sagolsun :(
uzgunum

Haydi mutfağa dedi ki...

ben de iki gündür acaba hayattalar mı ümidiyle dua ediyordum ve internetten haber sitelerine bakıyordum.
bugün haberi alınca çok üzüldüm.
Rabbim mekanlarını Cennet etsin

Seddosh dedi ki...

aynı programı zilemişiz. Ben hiçç kaçırmam.Azeri sanatcının adı Azerin idi.. O şiiri de sayın merhum Yazıcıoğlu kendisi yazmıştır.Sevgilerimle:)